iemand idee welk onderdeel dit is? En start problemen.

GW1

Well-Known Member
Staal rechthoek met drie draden eruit onder stuurdisplay. Iemand idee waar het voor is? Losgekoppeld omdat zekering anders doorbrand, alle electra blijft het gewoon doen, en reed ook gewoon toen nog. Dus ding boven dat rondje.
 

Attachments

  • Photo0061.jpg
    Photo0061.jpg
    31.5 KB · Views: 14
  • Photo0060.jpg
    Photo0060.jpg
    25.6 KB · Views: 14
  • Photo0059.jpg
    Photo0059.jpg
    18.9 KB · Views: 12
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kan je proberen een Foto te plaatsen ? ik snap niet wat je bedoeld .

( een Foto helpt snellere hulp door leden ,die het misschien ook niet snappen wat je precies bedoeld.)
 
Kap even af gehad, lijkt dat het met de voor lampen gewoon te maken heeft. Daar ook één het groot
licht van kapot, maar die staat soms ook uit dus kan ook niet mee te maken hebben denk ik!
 
Last edited:
Om welke scooter gaat het eigenlijk? Misschien wat meer informatie verstrekken, want gokken maakt geen duidelijk antwoord.

Ik `denk` dat het een weerstand is.. Maar weet het niet zeker omdat het allemaal zo vaag met informatie is. Dat ronde ding is wel de knipperlicht relais
 
Last edited:
Om welke scooter gaat het eigenlijk? Misschien wat meer informatie verstrekken, want gokken maakt geen duidelijk antwoord.

Ik `denk` dat het een weerstand is.. Maar weet het niet zeker omdat het allemaal zo vaag met informatie is. Dat ronde ding is wel de knipperlicht relais
Altijd idee dat ze allemaal gelijk in elkaar zitten ongeveer. Gaat om een keeway f-act 50.

Ps. Voor wie niet weet, vehikel start al een tijd slecht, en als die al aanslaat dan smoort die met gassen en valt anders even later sowieso uit. Op moment na schoonmaken carburateur en luchtfilter doet die niks, met wat deo inspuiten niet (dus ook niet dat die even aanslaat erop). ook niet met filter los . Bougie vonkt, krijgt benzine, .

Ps. Mhr. E-kit: Topic te veel, beetje omdat tussen gedraaf door ging denk ik , dus mijn beleefde (en deurmattige?) verontschuldigingen .
 
Last edited:
Back
Top