iemand ervaring met de malossi CDI?

streetscraper

Well-Known Member
ik ben druk aant spare voor de aankoop van een booster 9||6 2dehands natuurlijk...En nu d8 ik vooral aan later om iets te kope waardoor als ik op de rollen beland mijn brommertje nie kwijt ben :+ En nu zag ik zo'n malossi CDI...Wel redelijk duur maar ik heb het er voor over daar niet van. Blijkt 500 toeren meer te draaien dan std en er zit een 'begrenzer' met schakelaar in :love: Ik had vier vragen hierrover:

1. makkelijk te installeren? (ben nogal scootnoob maar heb wel sleutelervaring bij trapbrommertjes)
2. iemand ervaring hiermee?
3. vinden de cops dit systeem snel?
4. hoe effectief is die 500 toeren meer qua topsnelheid (hoeveel winst dus)


alvast bedankt

greets 8)
 
Advertisement - register to remove this

normaal als je met een cdi gaat klooien. dan is dat niet altijd even makkelijk. Je zult wel alles aan komen te passen. Kwa tijd stip van de onsteking enz. of de politie dit snel vind hangt vooral van de situatie af he. Als jij met 90 komt aanrijden en je moet op de roller en hij loopt nog maar 50 dan ben je zo wie zo de lul. En die 500 toeren meer zal je messchiens op je topsnelheid merken. Maja ligt ook vooral aan je afstelling. Het is ook volgens mij niet zo dat je opeens 20 km/h harder gaat. Ik weet niet of je veel aan je setup gaat veranderen. Als je vooral met std. cilinder enzo wilt rijden. Dan heeft dit weinig nut voor zo een cdi te kopen. Dan kun je beter de scooter zo laten en er een eurobegrenzer op maken. Dan heb je een hoop geld gespaart.
 
dankzij jou post en het klote google :mad: (wat was je weer hulpzam google :X Heb ik idd ontdekt da het niks is vo een lichte (bijna) std setup zoals ik....Pffff...Effe zien voor een andere begrenzer dan want ik wil NIET maar dan ook NIET da de wouten hem in beslag nemen xD O-) Maar std rijden zal ik ook niet...Veel te traag
 
idd, iemand die geld uitgeeft aan een leuke steup en snelheid. Moet ook een beetje sparen voor zn boetes. Blijf je toch houden. De ene heeft meer geluk dan de andere. Maar reken er maar op dat het je gebeurt :)
 
eurobegrenzer nemen, werkt perfect netjes verstoppen en je rijd netjes 50 a 55 licht er wel aan welke snelheid je kiest maar werktgewoon goed. vriend van me met speedfight heeft er ook 1 en die rijd ong 70 zonder en op de rollerbank 54 km zonder stoteren of wat.

www.begrenzer.nl
 
Back
Top