Iemand een idee welke cilinder dit is?

Advertisement - register to remove this

Cilinderkop is in iedergeval een originele van minarelli (zie je aan het tekentje)

Wat eronder zit kan van alles zijn.
 
Als het tekentje ook op de cilinder staat is deze ook nog een originele fabrieks cilinder.
Die staat er niet op nee. K moet van de week toch me koelvloeistof slangen vervangen dus kijk ik gelijk effe of ik het beetje leesbaar kan maken. Dan kom ik er op terug. T zal vast wel een goede cilinder zijn hij zit er er al heel lang op
 
Maakt even een foto als het kan..

Ik vermoed dit:

kit-cilindro-top-per-piaggio-50-4t-4v.jpg
 
Sorry heel veel duidelijker kan ik het nier krijgen. Is dat top performance merk een goed merk of?
 

Attachments

  • 20220517_132114.jpg
    20220517_132114.jpg
    264.2 KB · Views: 15
Zoveel sneller zijn ze niet dan standaard cilinders, hoezo wil je een nieuwe zuiger, vastgelopen? ik kan ze iig niet zo vinden op internet.
Nee dan heb ik alvast voor stel t gaat fout in de toekomst. Want k wil deze cilinder graag houden aangezien die echt als een speer gaat voor een 50
 
Nee dan heb ik alvast voor stel t gaat fout in de toekomst. Want k wil deze cilinder graag houden aangezien die echt als een speer gaat voor een 50
Als het fout gaat in de toekomst zou het ook heel goed kunnen zijn dat je cilinder zelf ook krassen heeft, dan zou je deze ook weer los moeten kopen... Gewoon een nieuwe kit kopen als het kapot gaat, eventueel een dr die zijn ook goed.
 
Als het fout gaat in de toekomst zou het ook heel goed kunnen zijn dat je cilinder zelf ook krassen heeft, dan zou je deze ook weer los moeten kopen... Gewoon een nieuwe kit kopen als het kapot gaat, eventueel een dr die zijn ook goed.
Geef ik je wel gelijk in
 
Ja k ben er ook enorm blij mee. K vind 't dan alleen wel raar dat ze dan niet gelijk de cilinder kop vervangen.

Ligt aan wat de standaard compressie ratio is.. Als deze al hoog is dan is een andere kop niet perse nodig.
Maar als er wel een kop er voor is zou ik het zeker proberen, geeft je waarschijnlijk nog een beetje extra meer performance. Maar ligt ook aan of de cilinder snel getimed is.
 
Back
Top