Idee sprint Venray ?

Status
Not open for further replies.

Crf 250

Jaguar racer
Hallo deze oproep is eigenlijk gericht aan en voor de crew van de sbo sprints

Gemeente Venray is op het idee gekomen dat er weinig te doen is hier voor de jeugd, dus willen ze de jeugd zelf laten beslissen wat er moet gebeuren daarom loven ze en bedrag uit van maximaal 2000 euro om en dag te organiseren bijvoorbeeld:

Openluchtfeest.
Theatersport.
Lan party.
Sport Discovery.

De enige consequentie is dat het zelf geregeld moet worden dus lijkt mij het mooi om en dag Sbo sprinten naar Venray te halen bijvoorbeeld in 2008 op circuit de peel, dit was bij de race goed bevallen heb ik gehoord, laat maar horen hoe jullie hierover denken en dan zien we dan wel verder.

gr koen
 
Advertisement - register to remove this

Sprint op de dat Circuit is niet mogelijk, baan is niet vlak en lang genoeg.
Bovendien gaat dat plat en word er aan de andere kant van de weg een nieuw circuit gebouwd.

De weg moet minimaal 300 meter lang zijn ivm veilige uitloop.
 
Dit circuit blijft tot 2010 open wat je bedoeld met rechtheid enzo dat kan mischien industrieterrein of iets dergelijks hier kan zeker wat op gevonden worden maar hoe staan jullie hier tegen over
 
gewoon een rechte weg met goed asfalt van minstens 300 meter, Venray is verder meer een ovaal, rechte stuk loopt schuin af. recht = horizontaal.

Verder is in principe elke sprint meegenomen alleen ik weet dat er voor komend seizoen meer mogelijkheden zijn. Verder is dit meer een taak voor Inne (als dat er nog bij kan).
 
Ik zit bij de crossclub in venray langs circuit en hoort erbij, en daar zegen ze dat in 2010 pas het nieuwe circuit klaar is en niet eerder dan en half jaar van te voren het oude weggaat aldus Van Dijck mede eigenaar samen met harry maessen, maarja daar gaat het niet om ik heb dit nog nooit eerder geregeld en weet ook niet wat hier voor allemaal bij komt kijken. dus wat moet ik eerst is vragen voor we verder kunnen gaan kijken
 
Sprint op de dat Circuit is niet mogelijk, baan is niet vlak en lang genoeg.
Bovendien gaat dat plat en word er aan de andere kant van de weg een nieuw circuit gebouwd.

De weg moet minimaal 300 meter lang zijn ivm veilige uitloop.

Net zo'n 300 meter als in driewegen dan moet het wel lukken:P
 
Altijd leuk een meeting dicht in de buurt. =D Uiteraard moet er gekeken worden naar de mogelijkheden.
 
Was het ook , Met afremmen ga ik met mijn ding gewoon rechtdoor ( waar hij voor gemaakt is ) , het scheelde niet veel of ik lag in die hooibalen :X.
 
Ik sluit dit topic. Mochten er concrete plannen zijn kan er een nieuw topic worden aangemaakt.

mvg
Ronnie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top