Id-en voor een all-in scootersite?

Pyro

Well-Known Member
He lui,

Voor de gene hier die het nog niet weten, ik ben 1 van de 3 webmasters van scooterz.nl.
Hmm dat weet niemand dus.

Nou goed, wij zijn bezig van onze site een all-in scootersite te maken, en we dachten zo dat jullie wel het beste zouden weten wat er allemaal op moet komen.

Aller eerst natuurlijk een forum. Zie hier, daar ben je nu!

Als iemand nog een tof id heeft, laat het ons weten! En als je iets slecht, overbodig vindt aan scooterz.nl dan horen we dat ook graag natuurlijk
smile.gif


Lama komuh
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog wel een tof idee( niet van mijzelf maar beter goed gejat dan slecht bedacht , nietwaar?)

Laat iedereen een foto maken van zijn scooterteller op topsnelheid. Dan heb je het bewijs dat je scooter zo hard gaat. want verhalen van een standaard scoot met NRX die 120 loopt gelooft natuurlijk niemand.
 
Uhm, wie is hier zo debiel om met dik 100 zijn fototoestel uit zijn zak te pakken, aan te zetten en snel een foto te maken voordat je snelheid weer terugzakt omdat je rechtop zit
smile.gif
smile.gif
smile.gif
.

IK
wink.gif
 
Hehhe lekker met 100 met een hadn cruisen...

Moet je eerst effe als je stilstaat kijken hoe je het toestel meot houden voor ene goede foto, dna proberen, ik wou het trouwens pas doen, alleen mijn moder vodn het niet goed nogal duur fototoestel (als ik op me bek ga maakt het niet uit natuurlijk, dank je mams)

SvR
 
Er moet natuurlijk wel wat over Italjet staan lijkt me vrij duidelijk
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ik stuur misschien nog wel ff foto's als iemand ff uitlegt hoe dat moet want ik ben niet echt een kei met attechments...
p.s nummer 14 RULES vrij hard...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Als je outlook gebruikt.
Nieuw bericht ----> Aan: webmaster@scooterz.nl ----> invoegen ---> bijlage----> Zoek bestand (en)---> typ onderwerp ---> klik verstuur.
 
Back
Top