Ice voorvork in een Runner?? Past dat?

Freestyler

Wil weer vlammen!!
Misschien hele domme vraag maar zou een Ice voorvork in een Runner passen?
Ik ben opzoek naar een goeie voorvork en aangezien er geen EBR voorvorken zijn voor Runners alleen voor NRG/Typhoon. En die dus niet passen in een Runner. Nu is mijn voorvork dus gaar en ik kan kiezen tussen reviseren en na 3 maand ofzo weer met een vaste voorvork zitten op een goeie kopen die past.
Die EBR voor NRG zou kunnen passen maar dan moet ik vulbussen maken voor het schroefdraad. Zou dit ook zo zijn met een Ice voorvork?
Ik heb echt geeeeeeen idee.
Thnx

Muilie
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar nrg voorvork is wel passen te maken op een runner maar andersom niet.. Runnervork is korter, maar welke lengte ice vork heeft weet ik dus niet.. (ik DENK dattie langer is en dus wel passend is te maken op een runner, maar ik weet dit dus niet zeker..)
 
ice voorvork past nadat je de nodige aanpassingen hebt gedaan, past niet perfect. NRG vork zou kunnen passen als je de mogelijkheid hebt om je schroefdraad verder door te (laten) tappen of vulbussen gebruiken. De beste en naar mijn meing enigste oplossing voor de brakke piavork is een malossi vork, helaas is die ombetaalbaar. Heb namelijk ook al de nodige klachten over ice vorken gehoord

Tis maar net wat je wilt bereiken en wat je wilt uitgeven...
 
Ja er zijn Buzetti vorken die een klauw geld kosten en net zo brak zijn. Daarom dacht ik in eerste instantie aan een EBR voor NRG maar dan zit ik weer met die remklauw. Want mijn schijf is groter. Nu weet ik niet of ze er ook zijn voor NRG Extreme.
Maar ik dacht ineens aan een Ice voorvork. Omdat dit soort type voorvorken beter zijn dan downside up vorken zoals runners die hebben. Maar ik zie ineens dat daar ook een kleinere schijf opzit.
Malossi voorvork is geen optie simpel weg omdat ik het geld er neit voor over heb om zo'n dure vork te kopen.
Dus Rest mij een EBR vork. HEeft iemand er toevallig pic's van vergeleken met die van een Runner?

Thnx Muilie
 
Originally posted by chezzmo
waarom ben je dan gek? Er zijn toch ook genoeg mensen die rijden met een setup van meer dan 2000 euro :S

Malossi voorvork heerscht!

mja wij hebben t zelfde probleem met project renner. K heb nu wel een goede runner voorvork staan, maar t liefst zou iedereen natuurlijk een f32s monteren. Maar dat geld heeft nou eenmaal een scholier niet :) , voor snelle shit heb ik me ook een ongeluk gewerkt. K zat trouwens te kijken, is zo'n ebr anders niks?
 
Back
Top