Aangeboden ICE frame, NOS, Zip RS24, NRG velgen, filters etc

Status
Not open for further replies.

Anne

mannelijke versie
ICE frame, niks vanaf geslepen, is rollend gemaakt met de volgende spullen; gaar ac sd lang carter, gare typhoon achtervelg, ice voorvelg, ice voorvork, ice schokbreker.

100 euro

Alu tank 2,5 l
bevestiging gemaakt voor aan het frame zodat de tank netjes in je buddy komt (zip)
laten lassen bij een prof bedrijf
prijs: 25 euro

[Ir]http://i40.tinypic.com/e1bsy1.jpg[/Ir]

DPR 80cc
Durf niet te zeggen of die van JS komt, zit alleen een flens bij, geen ophanging dus die moet je zelf ff fabriceren
Zit geen roest op, wel een wat kale plek (het stuk onder de dempertuut) omdat die erg bruin was en ik hem even wilde oppoetsen. Denk dat het mooi zal bijkleuren na wat gassen
125 euro


RS24 zip achterveer
werkt prima, stelknop gaat heel soepel, topveertje
beschadigingen die aanwezig zijn, zie je op de foto (achterkant van de spiraal is dus helemaal mooi wit nog)
125 euro

23upi6s.png


Inlaatspul
Stage 6 v-force > nieuw, met stuffer, 35 euro

AM6 spruit > is ook even gebruikt maar doet zijn werk perfect, 20 euro

Keihin TA09 28mm valstroom carb. inclusief rood gecoat spruitstukplaatje+rubber (compleet spruitstuk dus eigenlijk), het enige wat je moet doen is een klein metalen stripje maken voor de gaskabel tegen te houden, heel simpel :)
200 euro

2mcxfyf.png


Speed 04 lachgas binnenkop HT
zitten ongeveer 5 miniscule detonatie plekjes in, ik zeg het er bij om gezeur te voorkomen, maar t stelt zo goed als niks voor..
35 euro

Buitenkop speed 04
schroefdraad is een klein beetje dol (temp sensor) dus had maar een nieuwe gekocht
25 euro

jj4evq.png


XSH 70mm aansluiting filter
perfecte staat
10 euro

K&N 70mm aansluiting filter met ingebouwde kelk
zeer bekend merk in autobranche, dus niet perse alleen voor je scooter
25euro

106k3t2.png


NRG velgen
setje DD velgen, zijn niet zo mooi van kleur vind ik, maar zijn wel in prima staat. Om de ene velg zit een Michelin Bopper die nog lang meekan
50 euro

30ucnyt.png


Achterwiel naaf DD blok
ziet er niet echt uit, maar na een straal en of coatbeurt is die perfect
10 euro

15oz9yp.png


Malossi sleutelpak
maat XL maar valt als H&M maat M ofzo, ik ben er uitgegroeid dus als iemand deze koopt schaf ik zelf een maat groter aan
30 euro

24pxfgg.png



Heb ook nog een nieuwe natte NOS kit liggen, voor interesse, zoek even bij advertenties universeel!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top