I Tunes/ Winamp

MHR Aerox

Well-Known Member
Ik heb dus op me computer Winamp maar kameraad van mij heeft I Tunes ook een afspeel programma voor windows maar als die liedjes afspeelt mixt die automatisch heel mooi over elkaar heen zodat je een mooi overgangseffect krijgt weet iemand of dit ook kan bij Winamp....????

Alvast bedankt :#
 
Advertisement - register to remove this

ja dat kan ook, had ik eerst ook, vond ik vet irritant dus heel lang gezogt om uit te zette, kweetniet hoe je het aanzet
 
Je kan het zelfs bij Mediaplayer ook, moet je ff een patch voor downen bij Microsoft of andere page van mediaplayer.
Bij Winamp kan het ook, moet je zelfs geen patch voor hebben bij de nieuwere spelers.
 
Als je gewoon wat muziek wil hebben zonder stilte dr tussen kan het handig zijn om 2 seconden te crossfaden ofzo. 8P
Heb je teminste niet die stilte de HELE tijd tussen die nummer. :rolleyes:
 
Bij winamp 5, moet je je equalizer aanzetten en dan onder de schuifbalk waar je de muziek links of rechts kan zetten (links bovenaan) staat een knopje om het uit/aan te zetten en ernaast hoeveel sec
 
Jesse@BlueSR said:
Bij winamp 5, moet je je equalizer aanzetten en dan onder de schuifbalk waar je de muziek links of rechts kan zetten (links bovenaan) staat een knopje om het uit/aan te zetten en ernaast hoeveel sec
Bedankt joh daar heb ik nu wat aan kheb hem nu op 20 staan ff kijken of dat goed is :henko:
 
Back
Top