I-Bastard:|

Rolf

Well-Known Member
Ja stel aarzen bij I-Bastard daaro.
Dit mailtje kreeg ik als misdaadverslaggever zijnde:|


Beste rolferikkarst,

Je bent lid van de grote iBazar Community. Zoals je weet hecht de Community grote waarde aan oprechtheid, eerlijkheid en respect. Ieder iBazarlid belooft zich bij zijn inschrijving aan bepaalde spelregels te houden. De concrete weergave van de spelregels zijn de berichten die leden onderling kunnen uitwisselen en het geven van positieve of negatieve stemmen.

Wij hebben daarom besloten de leden uit te sluiten die een negatief profiel hebben. Deze leden voldoen niet aan de verwachtingen van de andere leden. Om dit beleid te kunnen uitvoeren hebben wij een aantal criteria vastgesteld.

Wij zeggen het lidmaatschap op van leden als :
de eerste vier stemmen, negatief zijn,
80% van de vijf tot tien stemmen, negatief is,
als minstens 50% van de tien stemmen, negatief is.

Wij hebben geconstateerd dat jouw profiel voor het grootste gedeelte negatief is.Wij moeten je dan ook helaas berichten dat wij je lidmaatschap van iBazar definitief gaan opheffen. Enerzijds, kunnen wij niet accepteren dat bepaalde leden, als zij kopen en/of verkopen, hun verplichtingen niet serieus nemen. Anderzijds, heb je er zelf weinig aan om met een dergelijk negatief profiel bekend te zijn, aangezien andere iBazarleden liever niet meer met je willen handelen.

Dit houdt concreet in dat je binnen enkele weken geen actie meer kunt ondernemen op de site, dat je uit de adressenlijst voor nieuwsbrieven wordt geschrapt en dat je geen gebruik meer kunt maken van je emailadres op iBazar. Dit heeft overigens geen invloed op je lopende veilingen.

Als je kunt aantonen dat je, buiten je eigen schuld om, aan een dergelijk profiel bent gekomen, zijn wij bereid je profiel nader te bekijken. Stuur in dat greview een email naar: negatieve.profielen@ibazar-group.com

Je hoort dan op korte termijn wat de stand van zaken is.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groeten,

Customer Service
iBazar Nederland




Het enige wat ik ooit heb gedaan is de titel van een van mijn advertenties aanpassen omdat ik het artikel al buiten de veiling om had verkocht. Maybe had ik dit in een niet zo'n leuke titel veranderd 0?

Mja, boeje, I-Bastard zuigt, Marktplaats heerst.
 
Advertisement - register to remove this

Vriend van me belt nr's op van marktplaats en gaat doodleuk zeggen dat ze hun rekening nog niet betaald hebben. Ja! U heeft toch een advertentie geplaatst? :D
 
Ik werd pas gebeld door een of andere vage turk, die wou mijn Leo RS en SP3 kopen! WTF die heb ik al anderhalf jaar terug verkocht man! Waar heb je dat gelezen? "ja op je seid man"

Pfff speeter
 
AAAAAAAAAAH


Beste rolferikkarst

Tot onze grote schrik heb je van ons een e-mail gekregen waarin we je
hebben meegedeeld dat je iBazar account geblokkeerd werd wegens een
overwegend negatief stemprofiel. Deze e-mail en het blokkeren van je
account waren natuurlijk niet voor jou bedoeld.

Door een technisch probleem is perongeluk jouw stemprofiel niet juist
beoordeeld. We bieden hiervoor onze excuses aan en willen je laten weten
dat we jouw account geheractiveerd hebben.

Ter informatie; wij passen ons beleid inzake Negatieve Stemprofielen
regelmatig toe. Dit is een belangrijk onderdeel van ons algemene beleid
voor veiligheid en zekerheid van iBazar. Hiermee beogen wij een nog
betrouwbaardere omgeving te creëren waar jij zorgeloos en met veel plezier
kan bieden en aanbieden!

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Maegan,
iBazar/eBay Nederland




:|
 
hmmz ik heb ook die negatiefe shit ontvangen,
beter krijg ik ook die mail waarin ze zeggen dat het foutje is,
mja ik heb zo'n gevoel van niet :)
 
A-ha! dat waren dus de twee mailtjes die ik laatst kreeg. Alleen ik heb geen tijd om die troep allemaal te lezen dus heb ik ze gelijk weggegooid. Duzzz... thx SR-Fanatic8)
 
Originally posted by Tha Bomb
kreeg dus net ook die email dat het een foutje was.

wie is er weer grappig geweest en heeft ibazar gehaxx0rd ? :)

Same here 8P

Stelletje aarzen die Ibazar ... ik heb er ook nog 2 dingen te staan die zijn onder tussen ook al verkocht :rolleyes:
 
Back
Top