Originally posted by Honda NSR-II
Leuk project maar haalbaar!??!
Originally posted by Freezerator
Maar je kan bv ook verklaren dat je beter rijdt bij dauw omdat de lucht kouder is en daarom meer zuurstof kan bevatten wat weer gunstig is voor je verbranding.
Originally posted by Freezerator
op die manier hoe hij het eerst uitlegde klopt er geen hol van.
Maar ik heb die site even nagelezen. Zij gaan dus uit van het principe dat dus de benzine om de dauwdruppels gaat zitten, en daardoor groter oppervlak krijgt. Opzich is het wel logisch.
Maar je kan bv ook verklaren dat je beter rijdt bij dauw omdat de lucht kouder is en daarom meer zuurstof kan bevatten wat weer gunstig is voor je verbranding.
Maarja, is duur kitje ( 200 pond) om te testen
Originally posted by VDM
Juist wel goed voor de verbranding...
Originally posted by JohanV
en punt 2 is dat er een hoop geicht aan water bijkomt op je scooter.
Originally posted by Kakelbont
Dat valt wel mee denk. Het moet (volgens de theorie) heel fijn verneveld worden. Veel water zal die dus niet verbruiken...
Originally posted by VDM
Dat staat hierboven uitgelegd!
Originally posted by Sjoerdyo
jeez ik be ntoch neit achterlijk, wat ik bedoel; je vernevlet het, dus je laat druppeltejs benzine om druppeltje water komen dat druppeltje water is toch neit goed voor je verbranding, maja lama, lekker bijdehand weer.
Originally posted by Sjoerdyo
jeez ik be ntoch neit achterlijk, wat ik bedoel; je vernevlet het, dus je laat druppeltejs benzine om druppeltje water komen dat druppeltje water is toch neit goed voor je verbranding, maja lama, lekker bijdehand weer.
Originally posted by Gijshouwen
en denk dat het pompje wat je water vernevelt niks weegt?