Hoi,
Ik moet binnenkort voor Nederlands een betoog gaan houden en heb als onderwerp 'Brommer wetgeving' genomen. Mijn stelling is dat de huidige brommerwetgeving drastisch veranderd moet worden.
Ik wil twee aspecten gaan behandelen.
Controle:
-Rollerbankmetingen (kloppen niet) (tractor/ferrari vergelijking)
-Lasergun metingen(kloppen ook niet)
Deze punten zijn nogal makkelijk, omdat ik daar gewoon gelijk heb.
Ander aspect wordt
Verkeersregels:
-Brommers moeten harder mogen. Met de huidige snelheid houd men in veel gevallen het verkeer op wat voor irritatie zorgt.
-Aangezien de brommers harder moeten kunnen moet er een praktijkexamen komen.
Eventuele tegenargumenten als
-Die dingen zijn niet gebouwd op hoge snelheden.
Kan ik dan weer aanvallen met het feit dat diezelfde scooters als ze in italie uit de fabriek rollen een stuk harder gaan dan hier.
Heeft iemand nog suggesties? Argumenten die ik kan gebruiken? Misschien eventuele tegenargumenten die ik kan gaan verwachten?
Alvast bedankt
Ik moet binnenkort voor Nederlands een betoog gaan houden en heb als onderwerp 'Brommer wetgeving' genomen. Mijn stelling is dat de huidige brommerwetgeving drastisch veranderd moet worden.
Ik wil twee aspecten gaan behandelen.
Controle:
-Rollerbankmetingen (kloppen niet) (tractor/ferrari vergelijking)
-Lasergun metingen(kloppen ook niet)
Deze punten zijn nogal makkelijk, omdat ik daar gewoon gelijk heb.
Ander aspect wordt
Verkeersregels:
-Brommers moeten harder mogen. Met de huidige snelheid houd men in veel gevallen het verkeer op wat voor irritatie zorgt.
-Aangezien de brommers harder moeten kunnen moet er een praktijkexamen komen.
Eventuele tegenargumenten als
-Die dingen zijn niet gebouwd op hoge snelheden.
Kan ik dan weer aanvallen met het feit dat diezelfde scooters als ze in italie uit de fabriek rollen een stuk harder gaan dan hier.
Heeft iemand nog suggesties? Argumenten die ik kan gebruiken? Misschien eventuele tegenargumenten die ik kan gaan verwachten?
Alvast bedankt