Hulp nodig met forum ontwerp

Het forum heeft laatst een grote update gehad betreffende de gebruikte software. Er is een hoop nieuwe functionaliteit bij gekomen maar we gebruiken momenteel een standaard ontwerp.
Om het forum toch wat meer een eigen tintje te geven willen we toch wat aanpassingen doen in het ontwerp.

Je kan vanaf heden een nieuw ontwerp selecteren en ik jullie input willen ontvangen voordat we dit als standaard instellen.

Je selecteerd de nieuwe stijl door onderaan de pagina op deze knop te klikken:
Screenshot 2014-04-29 10.45.14.png


Dan komt hopelijk nu het leuke :)
In de nieuwe stijl heb je de mogelijkheid om zelf een kleurenschema te kiezen. Je kan hier dus zelf aan de slag met hoe voor jou het forum er het meest prettig uitziet. Ik wil iedereen dus ook vragen om suggesties te doen voor een stijl. Iets wat goed bij het logo en onze website past. Je vind de mogelijkheid om zelf de kleuren te kiezen ook weer onderaan de pagina:
Screenshot 2014-04-29 10.46.08.png


Zelf heb ik ook al wat geprobeert samen te stellen, maar ik ben er nog niet tevreden over en zit erg te dubben wat er het beste uitziet. Mocht iemand mij hier verder in willen helpen zou ik dat enorm waarderen.
Als we eenmaal een paar voorbeelden hebben voor een mooie forum stijl kan ik kijken of we een poll houden welke stijl we definitief als standaard instellen.
 

Attachments

  • Screenshot 2014-04-29 10.32.48.png
    Screenshot 2014-04-29 10.32.48.png
    210.9 KB · Views: 2,682
Advertisement - register to remove this

Ik heb helaas de vaardigheden niet in huis om te helpen.. Ik vind alles wel wat te wit..
Misschien kan de achtergrond een andere kleur krijgen zodat het breekt met de rest..
 
Back
Top