Hulp nodig ivm verzekering

chasper

Well-Known Member
Beste,

Ik heb reeds een 2ehands Derbi GPR gekocht.
Na een dag was ik er al zo ontevreden over dat ik met de verkoper heb afgesproken om de koop ongedaan te maken.

Met andere woorden: De GPR gaat terug, net als het geld.

Het probleem is het volgende.
Ik heb de brommer nog niet op mijn naam gezet, staat nog op naar van de oud (en dus ook nieuw in zekere zin) eigenaar.

Ik heb de brommer wél verzekerd(, opzegtermijn 2maanden).

Mijn vraag is:
Wat moet ik doen om zowel verzekeringstechnisch als op een andere manier (ivm de naam waar hij op staat), niks meer met de brommer te maken te hebben?

Ik zou erg graag een compleet en duidelijk antwoord willen, ik zie het namelijk ff niet echt meer zitten allemaal met dat ding.
 
Advertisement - register to remove this

Helemaal niks. Je hebt hem niet eens overgeschreven wat in mijn ogen ontzettend dom is.

Gewoon de verzekering per direct opzeggen en die 2 maand afbetalen.
 
Helemaal niks. Je hebt hem niet eens overgeschreven wat in mijn ogen ontzettend dom is.

Gewoon de verzekering per direct opzeggen en die 2 maand afbetalen.

Het idee was om hem bij thuiskomst over te schrijven, echter liep doordat de brommer stuk ging het tijdstip van thuiskomen uit tot half twee s'nachts. Daar had ik dus even geen zin meer in.
De dag erna heb ik 'm is z'n geheel uit elkaar getrokken en ben ik alles nagelopen om 'm weer aan de praat te krijgen, niet gelukt (GPR overigens).
Naar vermoeden zit er een en ander mis in de kabelboom die overigens ook optisch wel wat te wensen over laat.

Hoe dan ook, ik ben er met de verzekering uitgekomen. Ik val binnen de 14 dagen (premieheld.nl) "bedenktijdregeling". Hiermee krijg ik al mijn kosten terug waaronder het inschrijfgeld.
Al met al toch niet zo dom dus dat ik hem niet op naam heb gezet, wat dus kwam doordat hij kapot was gegaan. Nu heb ik die kosten namelijk weten te bespraken.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Chasper:)
 
Back
Top