hulp nodig bij tunen van mij leovinci ZX, alle tips welkom

DJ_ZEO

werkt in honda garage
heb net nieuwe X8R-S en begin met tune, alles is standaard behalve mijn cilinder dit is een 72 polini en nu ook mijn ZX uitlaat en zoals ik verwachte pakt de motor amper van 0-10 km gaat maar vanavaf dan tot zo'n 30 trekt ie niet en vanaf dan trekt ij nog steeds ondermatig. wat kan ik doen om hem direct te laten optrekken? rolletjes en veertjes zijn standaard heb 6.2gram groene rolletjes gekrege en 3 gele veertjes maar ik werk af en toe in de honda garage van mijn vriend en de mechaniciens zeggen dat dit niet veel zou uitmaken.

echt elke info dat je zou hebben mag je hier onder of privé sturen ik wil mijn trek kracht :)

PLEASE HELP

Advertisement - register to remove this

Koop eerst en vooral een andere uitlaat. Leovinci ZX op een 70cc :S :S
Niet bepaald de ideale combinatie.
Maar nu ff ontopic, je kan je zx openmaken dmv een slijfschijf, de schotten eruit halen en dan terug toelassen (en hopen dat ie een beetje past)

Maim_dna said:
Koop eerst en vooral een andere uitlaat. Leovinci ZX op een 70cc :S :S
Niet bepaald de ideale combinatie.
Maar nu ff ontopic, je kan je zx openmaken dmv een slijfschijf, de schotten eruit halen en dan terug toelassen (en hopen dat ie een beetje past)
De rest van gewichten en andere moet je maar op de search zoeken, al 1000x aan bod geweest!!

je moet zorgen dat je andere drukveer monteerd en trekveren dat maakt ckr wat uit!!!! dat verklaard ook die slechte trekkracht en niet goed op toeren komendus vervang de std veertjes door iets strakkere en kijk dan wat het doet...en dan moet je ws ook iets lichtere rollen;) suc6

idd, dit is afstellen.
en Maim_DNA waarom zoveel moeite voor een ZX, open snijden en schotten verwijderen, beter koopt hij gewoon een andere uitlaat. Yasuni R ofzo

in een zx zitten gen schootten ik heb zelf een en heb deze al een sopen gehald en er zitter er geen in. en technisch gesproken is dit wel tunen want tunen betekend niet meer da het engels voor afstellen. maar zaten er bij die zx geen roolen en veertjes bij. want toen ik die van mij kocht zaten deze der bij en met die veertjes trok die toch redelijk goed.

Back