hulp met het opdrijven van mbk spirit + begrenzen

belgium

Well-Known Member
ik heb een vraagje, ik heb namelijk een mbk spirit maar hij is wel al een beetje oud kdenk 2001 of 2003 , maar ik zou hem graag wat sneller laten gaan hij gaat nu 70 op de teller, ik heb hem zo gekocht maar ik denk dat de vario ring er al uit is , maar wat zijn de beste manieren voor hem nog wat sneller te laten gaan want mijn stiefpa kent wel redelijk wat van boosters, maar hij zegt ook als je er een andere uitlaat op gaat steken gaan de politie dat miss verdacht vinden en me sneller op de rolletjes zetten, en hoe noemt zo een begrenzer en is het handig om aan te sluiten? greetz belgium.
 
Advertisement - register to remove this

Je zou kunnen kijken of de prop nog in de uitlaat zit, maar dat betwijfel ik.
Naarmate er slijtage optreed kan hij minder snel gaan lopen, denk aan een verstopte carburateur, uitlaat die vol met kool zit etc.

Verder zal een terugloper die op de rollen 45 loopt ERG opvallen, en dan heeft de politie de bevoegdheid om jouw scooter eens te onderwerpen aan een technisch onderzoek.
Dan ben je de scooter even kwijt voorlopig. En je zult dan ook gigantisch het haasje zijn.

Dus, ga eens kijken of je zelf de uitlaat kunt ontkolen (google het eens).
En ga nou eens na wat je precies wilt.
 
Met de std uitlaat? Goede bijdrage aan het forum man! Als jij nou eens mijn cilinders gaat tunen dan kan ik 200!!!

Zoals al is gezegd ff de slijtage onderdelen bekijken en eventueel de brommer opnieuw afstellen!

Verder als je perse de std uitlaat wilt behouden en toch harder wilt kun je er een dr70 onder gooien... Hierdoor word de trekkracht een stuk meer, maar de top blijft beschaafd!
 
Back
Top