Hulp gevraagd bij het uitzoeken van een scooter

fito61

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier juist ben maar ik wil graag hulp bij het zoeken van een scooter. Tot nu toe heb ik nooit een scooter gehad. Mijn budget ligt rond de € 1.200,-. Ik ben laatst bij de dealer geweest en hij heeft mij twee scooter laten zien, namelijk:

- Beeline Veloce (€ 1.099)
- Sym Orbit 2 (€ 1.250)

Ze zijn beide 4 takt. Beeline heeft in tegenstelling tot de sym orbit maar 1 jaar garantie i.p.v. 2 jaar garantie. Verder heb ik op internet kunnen lezen dat de Beeline chinees namaak is (dit weet ik niet zeker). Daarnaast heeft de dealer mij verteld dat Sym altijd goede kwaliteit scooters heeft.

Ook wil ik weten welke scooter makkelijk op te voeren is.

Graag zou ik van jullie (iedereen die dit leest) willen weten welke ik moet kiezen. Het zou tevens mooi zijn als ik ook een antwoord krijg op de vraag waarom ik de scooter moet kiezen zodat ik ook een indruk krijg van wat goed en wat niet goed is.

Alvast bedankt!!!

Gr. Fito
 
Advertisement - register to remove this

de Beeline Veloce is imo een japans loempia gebakje en is kwalitatief echt matig (vandaar ook de prijs)

Sym maakt wel aardige scooters, maar wil je later iets sneller gaan rijden oid is dat bijna onmogelijk omdat er geen spul voor te krijgen is..

als ik jou was zou ik nog 200 euro doorsparen en een 4takt Zip halen, deze kosten ongeveer 1400,- nieuw.
Dit is fatsoenlijke kwaliteit, vanuit de fabriek standaard 2 jaar garantie en vaak geeft de dealer hier nog een jaar bovenop!
 
maarja.. wil je later gaan opvoeren is 4 takt niet echt makkelijk om mee te beginnen,

beter neem je dan een 2 takt,

zipjes zijn echt degelijke scooters, heb er zelf ook een en rijd super.
 
Back
Top