hulp en tips nodig voor Suzuki Katana

loot

Well-Known Member
Ik heb van een vriend een Katana overgenomen. Naast wat kap en verf schade, zit er geen motorblok op aangesloten. Er zit er wel een onder van een streetmagic, maar hij kwam niet meer uit de bedrading. Het originele blok zit er ook bij, maar daar moet een nieuwe cilinder in. Ik heb tot nu toe een garage gevonden die me wil helpen, maar alleen als het geen rampenplan is. Ik heb nog niet zoveel verstand van scooters, en al helemaal niet van bedradingen en shit. Zijn er hier nog tips over garages in amsterdam of mensen die reparaties uitvoeren en me uit de brand kunnen helpen?

Advertisement - register to remove this

was dat voor onzin , je brengt hem naar die garage toe , en je eist dat hun hem maken , je betaalt er toch immers geld voor..

als dat niet lukt ga je scooterzaken af in amsterdam en vragen of hun tijd hebben voor je om de scooter te maken. (kom de winkel in met briefjes van 100,- wapperend :P dan helpen ze je wel ) :):) laters

tsja

hehehe, vond t ook bullshit, maar t is zo druk dat garages zich aan hun eigen merk houden of vol zitten tot November. Het schijnt dat er maar heel weinig garages aan de slag gaan aan een Suzuki scooter ofzo, dat hoor ik tenminste van ze. Als niemand hier een tip heeft of een klusser kent, ga ik uiteraard uit mn dak in een winkel, maar ik dacht ik check hier eerst ff....

Back