thesettler
Insured by the mafia
hoi.
Ik ben sedert vandaag nieuw op deze site.
en ik heb al vragen ik heb een mbk booster bwj 2007 originele cillinder en carbratuer en krukasse srr ik schrijf soms in het plat vlaams.
sedert een paar maanden geleden begon ik meer interesse te krijgen in het tunen van brommers en ben ik dan daar mee ook begonen ik heb een tt uitlaat geplaats zonder de trechtertjes er in en heb ik ook de vario er uitgehaald bij die uitlaat zaten er 2 zakjes met rolletjes en 3 veertjes gele die rolletjes zijn 5.8g en heb ik ook geplaatst maar die veertjes niet weet ook niet waar lol na test ritjes haal ik een goeie 60km/u soms ook 65km/u ook te zien welke windrichting en mijn bandenspanning maar het optrekken zit er niet zo goed vooral mijn vrienden mee is dus mijn vraag is nu.
wat moet ik veranderen om beter op te trekken zou hem graag op zijn achterwiel krijgen maar ook niet te snel ziet dat mijn vriendin ergens achterblijft op straat hah:7 alle hulp is welkom.
MVG thesettler
dank bij voorbaat
Ik ben sedert vandaag nieuw op deze site.
en ik heb al vragen ik heb een mbk booster bwj 2007 originele cillinder en carbratuer en krukasse srr ik schrijf soms in het plat vlaams.
sedert een paar maanden geleden begon ik meer interesse te krijgen in het tunen van brommers en ben ik dan daar mee ook begonen ik heb een tt uitlaat geplaats zonder de trechtertjes er in en heb ik ook de vario er uitgehaald bij die uitlaat zaten er 2 zakjes met rolletjes en 3 veertjes gele die rolletjes zijn 5.8g en heb ik ook geplaatst maar die veertjes niet weet ook niet waar lol na test ritjes haal ik een goeie 60km/u soms ook 65km/u ook te zien welke windrichting en mijn bandenspanning maar het optrekken zit er niet zo goed vooral mijn vrienden mee is dus mijn vraag is nu.
wat moet ik veranderen om beter op te trekken zou hem graag op zijn achterwiel krijgen maar ook niet te snel ziet dat mijn vriendin ergens achterblijft op straat hah:7 alle hulp is welkom.
MVG thesettler
dank bij voorbaat