huilen..

Ik baal er nog steeds elke dag van dat ik mn scooter weg heb gedaan. Ik heb em gewoon aan Motoport verkocht en daar is ie pas ook verkocht en ik kan het niet hebben dat ik niet weet wie er op rijdt en hoe er mee om wordt gegaan. Verder heeft mn broertje wel een scooter, maar daar wordt zoveel op gereden dat echt opvoeren gewoon niet te doen is. Moraal: doe em niet weg, je krijgt spijt.
 
jij rekenen?

Originally posted by Lennox
ik heb ook wel eens zitten rekenen, eigenlijk kan je dat maar beter niet doen, is vrij frustrerend :)

Lennox, je ken geen eens rekenen!!
 
Ik heb me scooter ook al een paar keer BIJNA verkocht alleen ik veranderde op het laatst steeds van gedachten...ik vind het echt moeilijk om hem weg te doen... Maar ja jongen het is een goeie beslissing GA VOOR JE AUTO!!!

btw zip was evo70 stage 5 getuned...verkocht aan een jongen raymond die woont in ridderkerk?
 
Originally posted by Lennox
ik heb ook wel eens zitten rekenen, eigenlijk kan je dat maar beter niet doen, is vrij frustrerend :)

das idd huilen met de pet op :'(

mja het plezier wil ik nog niet missen dus ik blijf jullie lekker lastig vallen...

en sander we zien je over paar maanden wel weer met scootie :p
 
ik heb ook maar besloten om gewoon voor m'n rijbewijs te gaan.. hopen dat ik m'n scoot niet terugkrijg zodat ik geld krijg van de verzekering, dat geld gelijk gebruiken voor een rijbewijs en ergens een mooie alfa 155 ofzo halen :)

ik durf te wedden dat ik over een tijdje weer zin in een scoot heb.. tegen die tijd zal ik t geld er wel voor over hebben (hoop ik :) ) om er een te halen :p
 
Mjah, ik mis eigenlijk vrij weinig meer aan m'n scooter, 10x makkelijker sleutelen aan m'n crosser, en 10x zoveel de fun van het rijden, wat wil je nog meer :)

Al mis ik al het slappe geouwehoer hier op het forum nog wel een beetje, en de meetings uiteraard, die zijn geweldig! :W
 
Originally posted by ICE
ik heb ook maar besloten om gewoon voor m'n rijbewijs te gaan.. hopen dat ik m'n scoot niet terugkrijg zodat ik geld krijg van de verzekering, dat geld gelijk gebruiken voor een rijbewijs en ergens een mooie alfa 155 ofzo halen :)

ik durf te wedden dat ik over een tijdje weer zin in een scoot heb.. tegen die tijd zal ik t geld er wel voor over hebben (hoop ik :) ) om er een te halen :p

Je hebt toch ook nog een zip?
 
Originally posted by Patrick
nah...Ik heb zeker veel lol gehad. maar voor dat geld wat ik de afgelopen 2.5jaar kwijt ben geraakt :rolleyes:

kon ik nu gvd. een 2x zo vette bak kopen. maarjaaaaa, that's live :D

precies...maar die lol die ik heb gehad, deze 2,5 jaar...is met geen geld uit te drukken!
heb echt een top-tijd gehad!!
 
Originally posted by DNA-Menno
Je hebt toch ook nog een zip?
ja.. al die onderdelen zijn te koop
opknappen wordt te veel gezeik.. dan wordt t uiteindelijk net zo'n barrel als die oude kymco's van mij, die zip is echt vet afgeragd.. valt nog mee dat t blok nog helemaal netjes is
 
Stelletje overlopers ! :p
Ik ben van scooter naar RS nu gegaan... nog geen spijt van... (komt waarschijnlijk omdat ik scooters nu eruit rij in ze 3)
 
Tsja, zoals al eerder vermeld had ik het ook. Baalde ook wel van de nutteloze centen die ik in scooters heb gestopt, mja, toch weer begonnen:)

Gewoon bijna alleen maar 2e hands spul en beetje handelen, nu kan het voor mij aardig uit en heb ik toch een zeer redelijke setup dacht ik zo. Wat ik kut vond aan een auto waren die extra maandelijkse lasten boven op de zooi die ik al heb (huur etc). Met scooter heb ik dat niet. Heb ik geen geld, blijft ie maar een tijdje stil staan. Strax in de zomer is er niets beters dan sleutelen en vlammen:)
 
Back
Top