This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden HTC Touch met veel extra's

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Bij deze bied ik mijn simlockvrije HTC Touch aan. Ik ben er altijd erg zuinig op geweest, maar nu mijn abonnement voorbij is heb ik weer een nieuwe HTC gehaald en heb ik deze niet meer nodig. In de loop der tijd heb ik een hoop (extra) accessoires verzameld, namelijk:

• 2 accu's, beiden ongeveer 1 jaar gebruikt;
  • 1 extra screenprotector (er zit er ook nog 1 op de telefoon);
  • 1 extra tasje;
  • 1 extra klepje achter;
  • 2 extra stylussen en 1 stylus in het apparaat zelf (het pennetje);
  • 1 MicroSD kaartje van 1GB.Verder zit alles nog helemaal netjes in de doos. Alles is compleet, dus de boekjes, CDs, headset, het tasje, de oplader, USB kabel, alles zit er nog bij! De telefoon is gereset dus je krijgt gewoon een frisse telefoon zonder applicaties die ruimte in beslag nemen.

Alleen maar voordelen ten opzichte van andere Touch's die te koop staan. Het enige nadeel wat ik kan bedenken (maar wat de andere Touch's die te koop staan ook hebben) is dat er wat kleine gebruikerssporen op zitten. Het gaat hier om kleine krasjes aan de voorkant (zie fotos). Het scherm is uiteraard geheel krasvrij, ik heb namelijk altijd een screenprotector gebruikt!

Hieronder nog wat algemene info over dit toestel:

Prijs: 110 Euro

Last edited:
Status
Not open for further replies.