Project RR2 said:nee want daar komt ie niet(ja met té lichte rollen)
Exision said:ja en nee, de F1 zal beter presteren op dat toerental ja.
Maar wil hij meer toeren draaien, zal hij zijn oppervlakte/flow moeten verhogen.
Bij een hoger toerental moet er hetzelfde gebeuren in een kortere tijd, de tijd kun je niet beinvloeden. Het vermogen van je cilinder om meer mengsel tegelijkertijd te verplaatsen wel.....
dat heet afstellen...steeds weer andere dingen proberen om meer vermogen te scoren...daarnaast vind k C21 bruut mooier en komt er een tering geluid uit een kundo 8PNeo's OWNAGE said:wrom zou ie persee goed moeten lopen met die C21 dan?
Denk dat de KRD F1 gewoon beter is...?
Die HPI 2003 zal gewoon prima voldoen denk ik, ongeacht de keuze van de uitlaat.
D@ve said:Zoooo, allemaal weer ff kappen met het kansloze geleuter. Zet het ding op de bank, doe geblokkeerde meting en we weten weer waar we aan toe zijn. Rollen derin en gaan. C21 is niks mis mee en HPI ook niet. Nou daaaaaag...
Exision said:haal je dat niet, loopt het niet.
Exision said:Lol, dat heeft geen zin als de cilinder het toerental belast niet draaid.
Een uitlaat heeft een toerenbereik waarin het presteerd, haal je dat niet, loopt het niet. (maar dat wist je natuurlijk wel)
Kan je banken wat je wil, maar heeft het verders weinig nut...
melf #50 said:mja , als de cilinder laagtoerig is en de uitlaat hoogtoerig zal hij gewoon niet optimaal lopen maar zal wel gewoon netjes kunnen lopen.
vergeet niet dat als de timing van de cilinder laag is en de uitlaat hoogtoerig dat je dan gewoon een toerental krijgt wat ongeveer tussen het eigenlijke toerental van de cilinder en het eigenlijke toerental van de uitlaat in gaat zitten , het reageerd gewoon anders dan hoogtorig op hoogtoerig en laagtoerig op laagtoerig.
zo kun je het ook omdraaien , een laagtoerige uitlaat op een hoogtoerige cilinder , loopt prima alleen in verhouding tot met een uitlaat die bij de cilinder hoort heb je gewoon veel minder vermogen.