hpi wil niet starten

Status
Not open for further replies.

jaguar courreur

-->>SP crew
hey mensen,

ik had een vraagje. ik heb een tijdje geleden een hpi 2004 op mun scooer gehad toen heeft die 2km gereden en toen kapte die er mee, toen is die bij de winkel nagemeten bleek die helemaal in orde te zijn. nu heb ik hem weer terug en heb ik hem er weer op zitten maar hij wil niet starten. hij geeft gewoon een mooie vonk enzo, maar als je dan gaat kicken is er weinig terugslag en hij maakt niet eens een geluid zo van dat ie aan wil gaan....ik heb al meerdere bougies geprobeerd (denso, ngk, ngk r etc) mijn massakabel zit gewoon goed en is ook zeer dik. maar ik heb die hpi al 6x opnieuw afgesteld en de roter een paar x gedraaid maar dat heeft geen zin, iemand nog ideeen?????

yamaha aerox jaguar setup:
70cc MHR replica
polini EVO 12pen
21mm dell orto
MHR overrange
MHR delta clutch
VL 12
hpi 2004
kundo krd F1
snelgas killswitch etc.....
 
Advertisement - register to remove this

denk ook dat het aan iets anders ligt.... bekende dingen: valse lucht, benzine enz enz!
en btw... die hpi afstellen, je merkt pas verschil als je btje snelheid hebt...!! je moet wel een btje in de goede richting voorontsteking zitten maar fijn afstelling merk je alleen als je op snelheid bhent. zou dus maar stoppen met aan die rotor draaien en eerst andere zaken checken.
 
nou ik heb het al gevonden, hij is vast gelopen :$ mun zuiger ziet er niet uit, de cilinder is nog wel in orde die moet alleen een xtje lichtjes gehoond worden.
gelukkig wilde ik toch al een speed halen volgend weekend, maar is toch wel zonde!

maarja in ieder geval bedankt:)
later
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top