This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hpi rotor van mina pas maken op pia

salih

speedzipje
ik had een vraagje zou ik me mina rotor pas kunnen maken op een pia lc door middel van een ander grondplaat

Ik weet de prijs zowieso niet dus je zal even moeten bellen. Verder is de conus van een pia rotor echt wel anders dan van een mina rotor. Volgens mij valt een mina rotor te ver over de krukas bij pia (en heb je daarom die extra conus nodig).

Mol said:
Ik weet de prijs zowieso niet dus je zal even moeten bellen. Verder is de conus van een pia rotor echt wel anders dan van een mina rotor. Volgens mij valt een mina rotor te ver over de krukas bij pia (en heb je daarom die extra conus nodig).

Past wel hoor, met italkit grondpllat - check het project van scooby hier op het forum daar zit het ook op

Ok, maar dan moet je dus idd een andere grondplaat hebben. Ik neem aan een dunnere.
Maar een Malossi stator + rotor voor mina past @ pia mits je een Italkit grondplaat gebruikt?
Ik denk trouwens wel dat een conusje cheaper is dan een grondplaat maken/kopen. Alhoewel sommige mensen natuurlijk gratis zoiets kunnen maken, als je het moet uitbesteden zal het denk ik wel wat schelen.