This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden HPI puch/tomos , RV4 Malossi cilinderkit en kopp. platen

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik biedt aan :

Een Hpi binnenrotorkit voor Puch maxi, monza ,Tomos etc. , NIEUW in doos met boutjes en beschrijving , cdi , bobine , stator en rotor.

Het is een 2005 maar nog een splinternieuwe!! (kortom ,nog nooit gebruikt)

deze gaat niet onder de 160 euro weg..






Verder nog een NIEUWE cilinderkit voor een RV4 blok , Aprilia Af1 o.a.

deze kit heeft geen enkele seconde gedraaid , hij is alleen gebruikt voor het passen en daarrvoor zijn de tapeindgaten een klein stukje naar binnen geveild , wat geen problemen gaat geven , de kop is NIKS mee gebeurd.

De kit is voorzien van een zuiger met 1 zuigerveer ipv de std 2 zuigr met 2 veren.

De gehele kit bestaat uit :

Cilinder , zuiger , kop , pakkingen , membraan (vl6) ,stuffer , spruitstuk 15mm (ook in 20mm te krijgen) en uiteraard de doos

kortom ,een prima kit en nieuw in doos , voor 130 euro mag deze weg..

prijs staat redelijk vast , de kit kost nieuw minimaal 200 euro!

Ook is deze cilinder makkelijk pas te maken op een Puch , Tomos of zelfs Zundapp met weinig aanpassingen!





Ook heb ik nog wat koppelingsplaten liggen voor AM5/6

2 setjes , een gewoon goeie set , dus zeker niet versleten (anders gooi ik ze weg nml)

en een setje met ijzeren tussenplaten en Malossi veren erbij.

de eerste set is dus een set bekleedde platen met std veren zonder ijzeren platen.

mag weg voor € 5,-





de tweede set is een Top performances platenset met bekleedde platen , ijzeren tussenplaten en Malossi veren , de platen zijn maar 1 tiende(!) versleten ten opzichte van een nieuwe set , kortom , nieuw gewoon!

deze set mag weg voor € 15,-

beide setjes kan ik versturen in een nette envelop dus kun je ook nog besparen op de verzendkosten!!

een compleet "versterkt" setje kost normaal 45 a 50 euro !


 
Last edited:
Status
Not open for further replies.