This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

HPI progameerbaar, Selettra Binnenrotor, Kiesler radiateur, 28mm'ers etc.

Status
Not open for further replies.

-arthur-

Suzuki TL1000R
Hierbij bied ik onderdelen aan waar ik geen tijd voor heb gehad of overbodig heb.
De prijzen zijn niet aan de hoge kant, veel lager bieden zal dus ook weinig zin hebben. Prijzen zijn Excl. verzendkosten

Bij alle producten zal de prijs genoemd zijn, zo niet kan er redelijk geboden worden.


HPI Promameerbaar (incl. sofware)

de rotor heeft 1 keer een avond op de bank gestaan, verder nooit ermee getest ivm geen eigen testbank en tijd !
Gewoon nog super netjes, geen rare fratsen of wat dan ook. zowel rotor als stator hebben nergens plekjes van elkaar.

Compleet met software (á 195,-) dus vergis je daar niet in.





prijs: 400,- Vaste prijs

selletra Binnenrotor ontsteking

Ook deze is zo goed als nieuw, heeft alleen Lelystad 2003 gelopen. Verder gewoon een erg nette ontsteking. Ook deze rotor en stator hebben nergens plekjes van elkaar !
gewoon compleet.



prijs: 145,-

Kiesler radiateur (groot)

Deze radiateur is gemaakt voor aerox ! en is een goede slag groter dan een standaard radje. Nergens lek of wat dan ook. Ook in top staat !
nieuw prijs iets van 175,-



Prijs 75,-

stage6 halfpouli, koppeling en V-force
halfpouli:
Iets wat schade aan de binnenkant, heeft geen verlies enkel meer grip.

koppeling:
Gewoon supernetjes. niets mee aan de hand

V-force:
ook gewoon goed.





halfpouli: 10,-
Koppeling: 50
v-force: 35

MRD 28mm D-slide

gewoon een goede carb. is gewoon 21+ mee gehaald. Mist enkel het stel schroefje bovenop voor de gaskabel. Maar deze kan je van elke carb hebruiken !


prijs: 50,-

Keihin immitatie 28mm

gewoon een goed te gebruiken pwk. rijden er meer mee dan je denkt. Ook gewoon een goede gasfabriek. een jaar lang met plezier mee gereden met genoeg vermogen.



prijs: 70,-
TNT underseat aerox.

yaguar groen. niets mis mee verder.



15,-

ik ben te bereiken via PM MSN doe ik niet aan. Mailen kan wel, maar daarvoor moet je eerst even een PM sturen. Prijzen zijn redelijk vast. dus houd het reeel !

groetjes arthur
 
Status
Not open for further replies.