HPI 2006 (van puch naar mina)

ik heb een hpi op mijn puch maxi zitten
mar die is nu vastgelopen
en aangezien ik nu toch bezig ben met mijn aerox
komt 70 athena op enz
en nu is de vraag of het mogelijk is om een rotor te kopen voor minarelli en dat ik dan de stator van de hpi die nu op mijn puch zit overzet naar mijn minarellie blok ??
of de rotor wel gaat passen in de stator kwa diameter enz
want heb al wat rondgezocht naar wat rotors mar snap r niet zoveel van want zijn allemaal verschillende maten kwa diameter :S
margoed als het zou passen hoef k alleen rotor en grondplaat te kopen

als iemand me verder kan helpen :)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een hpi op mijn puch maxi zitten
mar die is nu vastgelopen
en aangezien ik nu toch bezig ben met mijn aerox
komt 70 athena op enz
en nu is de vraag of het mogelijk is om een rotor te kopen voor minarelli en dat ik dan de stator van de hpi die nu op mijn puch zit overzet naar mijn minarellie blok ??
of de rotor wel gaat passen in de stator kwa diameter enz
want heb al wat rondgezocht naar wat rotors mar snap r niet zoveel van want zijn allemaal verschillende maten kwa diameter :S
margoed als het zou passen hoef k alleen rotor en grondplaat te kopen

als iemand me verder kan helpen :)


Ik heb een keer een HPI 2004 van een puch gekocht en op mijn Aerox gezet. Het enige wat je erbij moet kopen is een een grondplaat. Koste me toen 36 euro geloof ik.

edit: je hebt dan alleen niet de aansluitingen voor je waterpomp. Deze kan je wel zelf maken. Ik reed met elektrische waterpomp.
 
hou er wel rekening mee dat de conus dus niet gelijk is.Maar aangezien ik zelfs een piaggio rotor op een puch-tap krijg,dan zal dit ook wel lukken. En de diameter van de stator is bij mina 94mm en bij puch 90.Dus je moet hem er precies zo op zetten, anders ligt ie uit het midden.
 
ja ik weet het niet
ik denk niet dat hij uit balans op de as ligt
ik heb daarstrax al geprobeerd me rotor op een krukas te zetten en da ging prima
hij zit gewoon goed , niet scheef ofzo want als k me krukas draai dan zie ik de rotor niet bewegen die draait gewoon mooi recht dus kdenk niet dat t een probleem word

dus deze mag close
 
Back
Top