dag heren
me ontsteking is al een tijd stuk, dus ik heb bijna weer geld voor een nieuwe.
nou zit ik al zo lang te twijfelen welke ik nou moet nemen..
dus misschien zouden jullie mij kunnen helpen..
de hpi heeft een variable curve en ik vind de italkit er erg mooi rood uit zien
en ik weet het "gebruik de search" dat heb ik ook al dagenlang gedaan maar ik vind dat mijn vraag net iets anders is dan die van andere mensen
maar WAAROM is een variable curve nou zo belangrijk?
het enige wat ik van een binnenrotor wil is de felheid en dat doffige geluid.
en ik neem aan dat ze dat allebei hebben.
het zou toch niet zou zijn dat je met een hpi een vettere gasreactie hebt? of dat ie daarmee sneller is?
het is ook geen scooter voor op de testbank ofzo.. dus die ene paar duizendste pk's kunnen me niet veel schelen
en het is ook zo dat de selettra iets goedkoper is.. maar dat maakt me niet zo veel uit, scheelt maar 20 euro.
ik vind hem er gewoon erg mooi uit zien
oke, zeg maar wat u te zeggen heeft........
me ontsteking is al een tijd stuk, dus ik heb bijna weer geld voor een nieuwe.
nou zit ik al zo lang te twijfelen welke ik nou moet nemen..
dus misschien zouden jullie mij kunnen helpen..
de hpi heeft een variable curve en ik vind de italkit er erg mooi rood uit zien
en ik weet het "gebruik de search" dat heb ik ook al dagenlang gedaan maar ik vind dat mijn vraag net iets anders is dan die van andere mensen
maar WAAROM is een variable curve nou zo belangrijk?
het enige wat ik van een binnenrotor wil is de felheid en dat doffige geluid.
en ik neem aan dat ze dat allebei hebben.
het zou toch niet zou zijn dat je met een hpi een vettere gasreactie hebt? of dat ie daarmee sneller is?
het is ook geen scooter voor op de testbank ofzo.. dus die ene paar duizendste pk's kunnen me niet veel schelen
en het is ook zo dat de selettra iets goedkoper is.. maar dat maakt me niet zo veel uit, scheelt maar 20 euro.
ik vind hem er gewoon erg mooi uit zien
oke, zeg maar wat u te zeggen heeft........