How To: Double Lights in Piaggio ZIP

PSCL.

ZIP RIDER
tutorialvoordoublelight.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zit vast genoeg met de schroefjes zoals Melv zei,
ook is het handig om ze niet weer vast te plakken..
als je dan even bij je lichtjes moet moet je ze weer
los föhnen.
 
Zit bij meerdere scooters op die manier vast. Bij mijn speedfight komt er ook geen vocht onder. Ok komt er misschien wel onder, maar niet zoveel dat het niet meer functioneerd of iets dergelijks.
 
Ik had ook voor 2 koplampen, en knippers, achter ook twee achterlichten en knippers, (zitten ook 2 fittingen per unit) en in het vleugeltje alleen het remlicht. (geen koplamp ivm sportstuur) net zoals een auto dus. Misschien wel een idee voor jullie. Alleen jammer van die batterij, maargoed.
 
Ja batterij was meer voor het idee dat het ook kan.
Eigenlijk is de batterij hetzelfde als je accu, ook een plus en een min.
Dus het is een simpel karweitje om de draden door te trekken naar de
accu, en aan te sluiten. (als je dan 12v. lampjes hebt)
 
Kijk is mijn post onder de how-to, misschien is dat een ideetje ? Om daar wat voorbeelden neer te zetten ? Beetje overzichtelijker als dat het kriskras door heel het topic staat
 
normaal zou je er een fitting in kunnen vast draaien. deze zit vast doordat er op het einde nog een klein rondje zit wat precies ini het fitting gat pastte.
 
exelent,,

hallo beste bedankt voor je goede en nuttige topic ,

was gisteren ook aan het denken dat je hier ne lampje kan in plaatsen , maar jij hebt ze an in verwerkt groetjes en nog verder doen zo groetjes
 
mooie duidelijke tutorial, alhoewel het in praktijk bij mij niet zo snel en makkelijk uitpakt.
Me bedrading is perfect en goed voor een 1e keer, loop nu tegen mijn laatste probleem aan, hoe ga ik het lampjes unit vastmaken in mijn knipperlicht unit..

ik heb het lampjes stuk en aan de achterkant ervan hangt de bedrading los.. bij jou fotos in een mooi hulsje

suggesties?
 
Last edited:
Back
Top