Houdt de std krukas dit?

Roesjkie

Dragser Tjoening
Ik vroeg me af of ik een MHR-R op een std krukas met std lagers kon monteren, was eigenlijk van plan om andere kruk te kopen maar dan moet ik weer wachten tot me volgende salaris. Ik kan wel wachten maar als ik ook op mijn std as kan rijden dat doe ik dat alvast en koop dan over een maandje een beter as, kan ik dan dus in die tussen tijd op me std krukas rijden? bvd

Advertisement - register to remove this

als je over een maandje een andere as + lagers koopt, kan het wel even.. hou hem dan wel laagtoerig en voor de zekerheid wat extra smering, dan kan het wel even.. maar het blijft toch wel een btje riskant, maar het kan wel even.

Op P12, dus Pia enz. Moet het makkelijk lukken, zelfs veeel langer dan een maandje.

Op P10, dus mina enz. Moet het ook goed lukken, niet teveel km want dat gaat je krukas niet trekken.

Er zijn gewoon een paar belangrijke dingen waar je even op moet letten:
-Goed smeren, en bijsmeren,
-Goed warmdraaien, en niet gelijk vol gas wegbranden
- Stel je scooter goed af
-Monteer een goede maat sproeier, is belangrijk voor je smering

Dus al met al moet het gewoon makkelijk gaan, zolang je bovenstaande puntjes gewoon goed in acht neemt

Succes ermee :)

Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik zou gewoon ff een paar weekjes wachten. Misschien gaat het lang goed, maar misschien ook niet lang, kan je bijna nooit van te voren zeggen.

Oke thnx voor al die adviezen, ik ga toch nog maar een paar weekjes wachten. Heb namelijk geen zin om de hele tijd op te letten of ik al niet te lang volgas rijd etc.

hij kan dicht:)

ik heb met mhr replica/bida s2/ mhr vario enz op een zip sp
8000km gereden met standaard krukas-aS! en hij deed het nog steeds

na 8000 waren me lagers wel gaar dus toen heb ik andere cilinder en krukas gehaald

Back