Hotrod

Originally posted by Ozdorp
En wie kent er Space Quest, ook een van de vele sierra spelletjes :) Larry blijft btw tochhet vetst

SQ vond ik gaar...PQ1 was echt moeilijk ja...heb echt lopen kutten om het uit te spelen :)

Ik heb btw tot 1999 een Armstrad Schneider pc gehad, was een AT, met Hercules monochroom video...alleen 5"25 inch floppen en een 20MB HDD.

Het vetste spel wat ik kon spelen was Larry 1, wat een drama :)

Heb die pc weggegooid, best zonde, niemand had zo'n ding..
 
Originally posted by SRurbanKID
California Games ofzoiets :D dat heerschte, dan kon je ook met zo'n deltavlieger enzo 8)

whoei ik heb blakestone gevonden :D alleen shareware das wel jammer maja :D

dat spel suckte echt, ik mocht het van me pa niet meer spelen omdat de spatiebalk loshing van het rossen :D
 
Je kan ook NOG oldskooler gaan...ik heb op me atari echt zieke games, die ook op die Namco Museum Pieces staan... ik was laatst bij een shop, en al die games zijn nu tering veel geld waard 8P Miss Pacman voor 350 euro...

Games die ik toen speelde

Frogger
Space Invaders
Pacman
Miss Pacman
anderea rare spellen waarik de naam niet meer van weet. Ik had ook het eerste race spel en een spel waarmmee je beesten op moet blazen met een fietspomp ofzo. De PC games vond ik btw wel vetter dan de Atari :)
 
Originally posted by Ozdorp
En wie kent er Space Quest, ook een van de vele sierra spelletjes :) Larry blijft btw tochhet vetst
Kings Quest 7 (of 8 ) kreeg ik bij de Pentium 90 Mhz (650MB harde schijf 8P )

Ik heb er een half jaar over gedaan om door het eerste level te komen, was met een put vol water, een mol en een konijn, en een schorpioen (voor degene die spel kennen).
 
w00t, ik zie hier prince of persia!! Dat was veeeet8)

maarr hoe heette dat spel met die rode lamborghini en nitro's nou ookalweer???
 
Originally posted by SRurbanKID
California Games ofzoiets :D dat heerschte, dan kon je ook met zo'n deltavlieger enzo 8)

Dat zijn gewoon kansloze spellen 8P Het ergste; Sopwith :D Met zo'n vliegtuigje... Hier ligt nog ergens een XT op zolder waar we dat spel op speelden :D

Verder herken ik wel een aantal spellen... Prince Of Persia was ook echt slecht :'(
 
ehm gomer pyle.. je moet eerst het oude motorblok eruit halen.. met schroeven. gewoon op die dingen klikken. dan verdwijnt het vanzelf.
dan kun je ergens in de ruimte die je ziet op een knop/actie gebied klikken en dan kun je een motor kiezen.. word die er vanzelf in getakeld en schroeven en tunen maar:D...

vergeet niet er een goed manifold bij te kiezen en carbs.


damn is gewoon 8 jaar geleden...:) uber vet spel :W
 
hoe kan ik ervoor zorgen dat hotrod bij mij start? de bestandjes die hier stonden heb ik gedownload en dan? al doe ik sr.exe moet ik ze eerst copieren ofzo?
 
Originally posted by Teunios
ehm gomer pyle.. je moet eerst het oude motorblok eruit halen.. met schroeven. gewoon op die dingen klikken. dan verdwijnt het vanzelf.
dan kun je ergens in de ruimte die je ziet op een knop/actie gebied klikken en dan kun je een motor kiezen.. word die er vanzelf in getakeld en schroeven en tunen maar:D...

vergeet niet er een goed manifold bij te kiezen en carbs.


damn is gewoon 8 jaar geleden...:) uber vet spel :W

Hmm, dat is toch Streetrod 2?

Ik krijg die cheat namelijk hier niet werkend bij. :(
 
Back
Top