This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hopeloos

Begrijp ik , maar de narigheid van vorige eigenaar woord je ook niet vrolijk van .
Ja precies en hij gaf aan dat er nul mankementen waren maar ja achteraf bleken er wel mankementen te zijn. Estart werkt niet, Knipperlicht lampje in de teller werkt niet als het knipperlicht aanstaat en het benzinelampje brand constant. Maar voor de rest had het wel een goede setup en trok echt fel door
 
Ja carb is schoon maar toen ik hem los wou maken merkte ik dat het spruitstuk er niet recht opzat… Heb dat gefixt en carb terug gezet die niet zo heel vies was van binnen sproeiers en hoofd sproeier ook gecheckt. Maar nog steeds wil die niks geven.
Post automatically merged:

Dus compressie test dan maar
 
Ahh oke is dat niet schadelijk of iets dergelijks? Het is geen open inlaat trouwens hij zat gewoon niet goed vast.
als ie toch een open inlaat heeft, kan je er erg makkelijk een beetje startpiloot of remreiniger in spuiten (de laatste "nevelen of met pulsjes" en kijken wat hij dan doet?
 
als je te veel doet wel, (daarom pulseren) je spoelt je smering weg, maar je krijgt wel een indicatie als ie er wel op aanslaat.
zonder filter noem ik open.
Ahh je bedoelt de luchtfilter, sorry ik begreep het verkeerd. Ik haal morgen de startpiloot op en kijk ik verder. Ik heb ook een compressietest setje besteld om te kijken of die wel genoeg compressie krijgt.
Post automatically merged:

Ik hoop echt dat er niks mis is met de cilinder anders heb ik echt een probleem
 
Hoe gaat het hier?

Als alles nu netjes in elkaar zit zou je met een lukraak busje rem reiniger van de Action (Alla 3 euro) een paar pufjes rond het blok kunnen geven om dus te testen op valse lucht of op je inlaat pulseren tijdens een start test.

Om je niet flauw te maken, ga ik er wel vanuit dat je cilinder aan gort is, het verhaal wat je in oorsprong vertelde neigt daar sterk naar.
 
En hoe weet je zo zeker dat er niks in je carb is geschoten? Trek op zn minst dan toch een panty dubbel over die opening dat nog een beetje vuil tegen houd. Maar met dit gare weer met een carb zonder filter is natuurlijk vragen om problemen. Maar dat ie niet start kan van alles zijn he. Check je membraam eerst eens ff. Als er een steentje in is gekomen zijn die kleppen sowieso kapot
Post automatically merged:

Startpiloot is naar mijn weten goed aan de prijs bus remmenreiniger van de action werkt ook. En zo'n compressiesetje van hbm zeker? Terugsturen daar klopt vaak geen hol van
 
Last edited: