Ja precies en hij gaf aan dat er nul mankementen waren maar ja achteraf bleken er wel mankementen te zijn. Estart werkt niet, Knipperlicht lampje in de teller werkt niet als het knipperlicht aanstaat en het benzinelampje brand constant. Maar voor de rest had het wel een goede setup en trok echt fel doorBegrijp ik , maar de narigheid van vorige eigenaar woord je ook niet vrolijk van .
als ie toch een open inlaat heeft, kan je er erg makkelijk een beetje startpiloot of remreiniger in spuiten (de laatste "nevelen of met pulsjes" en kijken wat hij dan doet?
als je te veel doet wel, (daarom pulseren) je spoelt je smering weg, maar je krijgt wel een indicatie als ie er wel op aanslaat.Ahh oke is dat niet schadelijk of iets dergelijks? Het is geen open inlaat trouwens hij zat gewoon niet goed vast.
Ahh je bedoelt de luchtfilter, sorry ik begreep het verkeerd. Ik haal morgen de startpiloot op en kijk ik verder. Ik heb ook een compressietest setje besteld om te kijken of die wel genoeg compressie krijgt.als je te veel doet wel, (daarom pulseren) je spoelt je smering weg, maar je krijgt wel een indicatie als ie er wel op aanslaat.
zonder filter noem ik open.
Startpiloot is naar mijn weten goed aan de prijs bus remmenreiniger van de action werkt ook. En zo'n compressiesetje van hbm zeker? Terugsturen daar klopt vaak geen hol vanAhh je bedoelt de luchtfilter, sorry ik begreep het verkeerd. Ik haal morgen de startpiloot op en kijk ik verder. Ik heb ook een compressietest setje besteld om te kijken of die wel genoeg compressie krijgt.
Post automatically merged:
Ik hoop echt dat er niks mis is met de cilinder anders heb ik echt een probleem