Hoogtoerige 50cc uitlaat?

WeeDee

Well-Known Member
Wat zou een goed, relatief hoogtoerige 50cc uitlaatje zijn?
Voor op een snelle 50cc te plaatsen, en kom niet af me Heel dure pijpen... Rond de 100-150 euro zou al goed zijn :p
Had gedacht aan een MHR50 of een ATHENA50 (ALU eh)

Want nu zit ik met een Power One, en die gaat niet goed gaan op zo een cilinder. Of zijn er andere ideeen?
 
Advertisement - register to remove this

Noujha, waar hebben we het over dan? Welke 50 snel? Beter zoek je naar een c20 en malossi pijpje, misschien ook nog een dpr 50 cc uitvoering.
Maarhja het zijn dure pijpjes van boven de 200. Heb je een wat minder snelle cilinder kan je kijken naar een Yas R, reverse shot misschien..
 
Originally posted by aerox-evo70
reverse kost 130 geloof ik, c16 gaat niet werken, z gaat niet werken, c20 wel, kost minimaal 220, de mhr is nog duurder
de dpr van niels ken ik niet... yasuni r lijkt me ook niet echt geschikt
]

boosterkes zijn verticaal he, dus c16 en c20 vallen al af. wat dat je van een evo50pijp of mhr50?
 
Ow voor heel snelle 50 haddek gedacht aan MHR50 . Is de origine krukas hier goed op? of best ook aanpassen met doplleras ofzo?

Voor Iets trager 50 had ik een Polini Giet 50cc sport in gedachten(met origine krukas zeker).
Daarop zeker best een Yasuni R dan ?
 
Ik zou dan wel ff je krukas veranderen jah, dat MHR50'je draait wel iets meer toertjes dan je std cilindertje :p

Die polini 50 giet is ook niet bepaald spectaculair (die kan goed met een Yas R) Dan kan je beter een Polini 70cc gietijzer kopen, dan krijg je gelijk meer koppel, dat kan evt op je std krukas, wel andere lagers aan te raden + goed smeren.. (eigenlijk is andere as dus beter :rolleyes: ).. en daar draait een Yasuni R / Shot goed op jah :)

Succes met je keuze!
 
Je hebt meer kans op een vastloper met een MHR50 dan met een Polini giet 70 hoor... MHR50 draait ietwat toeren meer dan een 70 giet, dus als je afstelling zuigt... Raad je het al :rolleyes:

Koop als je het niet vertrouwd een Doppler/Rito krukas + c3 lagers, dan kan je er later nog opzetten wat je wilt, en je weet zeker dat je veilig zit :)
 
Ik raad jou geen MHR50 o.i.d. aan wegens te weinig ervaring etc.

steek gewoon een dr70 of zo, of als je perse bij 50cc wilt blijven gewoon polini 50 giet of zo, gaat iets leuker gaan dan je std cc, en wil je nog iest harder kan je hem nog altijd iets laten bijwerken

alu heeft meer zorg nodig dan giet...
 
ik heb een mhr-50 met c20, tot nu toe nog geen vastloper hoor :) na 300 km gelopen te hebben :) rijdt heel leuk, ook mooi geluidje :)

en ik heb ook geen ervaring met alu cillinders maar ik onderhoud alles gewoon goed en zorg dat er goede olie woprdt gebruikt etc
 
Last edited:
Back
Top