This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Honden wegdoen?!?! Wat vinden jullie hiervan?!

wij hebben ook een hondje, en ik zou neit weten wat ik doe als die het huis uitgaat .. dat zou ik zooooooooooo erg vinden...
en NIET accepteren..
jezus
hehe

greetz
 
Ik had vroeger een engelse Bulldog(Whitney) en later hadden we daar een nestje mee en eentje daarvan gehouden(Pepper)...maar toen gingen we naar Amsterdam verhuizen en toen konden ze niet mee want ze kunnen niet traplopen en ze wegen heel zwaar en we hadden t geprobeerd maar t ging niet....toen zijn ze naar kennissen van kennissen gegaan...die hadden zelf ook al een Bulldog....maar ik vond t echt heeeeeeeel erg toen ze weggingen, en me ouders ook...we zaten er alle drie heel erg mee, maar t was gewoon niet anders...
Nu wonen we in Lelystad en hebben we een nieuw hondje...een Cavalier King Charles Spaniel(Dribbel) en dit soort honden zijn zoiezo veel makkelijker, maar als deze weg zou moeten om een of andere domme reden zou ik echt zooooo boos worden....dat zou ik echt niet accepteren! Toen had ik er al moeite mee om t te accepteren maar t kon echt niet anders...maar als mijn ma zo'n reden zou geven als jouw ma....dat slaat nergens op....laat t niet toe!
 
pffff... misschien ben ik gered. Mn ma heeft nieuwe vriend, en die is er op tegen als de honden weggaan !!!!!!!!!!!!!
 
Luistert je moeder niet naar haar zonen dan? Lekker is dat. Laat haar anders dit topic lezen om haar op andere gedachten te brengen.