Honden wegdoen?!?! Wat vinden jullie hiervan?!

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Yo.. ik voel me echt sucks nu... mn ma wil onze 2 jack russels weg doen:'( omdat een vriendin van haar vroeger ook een jack had, maar die is overleden..

Nu begon ze er 2 weken geleden over, en toen wilde mn broer en ik absoluut niet dat ze weggingen!! Mn ma zei dan dat de honden toch maar de hele dag alleen thuis zitten...

Sinds die 2 weken niet meer over gehad, maar net kwam mn ma weer naar me toe, en die vertelde dat ze gisteravond weer met die vriendin heeft gepraat. Nu denkt ze er serieus over om ze echt gewoon kado te geven gvd. Ze voert dus als reden aan dat die honden hele dag alleen thuis zitte.., maar ik denk dat die vriendin mn ma gewoon zit te manipuleren!! Ik was vandaag ookal om 12.00 uit.. en we hebben 2 honden genomen, juist vanwege het feit dat ze wat aan elkaar hebben als we er niet zijn..
Ik baal hier dus super van, en heb al gezegd dat ik bij mn pa ga wonen als ze die honden wegdoet...

wat is jullie mening hierover? Ik vind het iig zeeeer klote.. ik heb nog wel een paar foto's van ze, die upload ik wel binnekort.

Advertisement - register to remove this

Originally posted by SoulDarkness
Yo.. ik voel me echt sucks nu... mn ma wil onze 2 jack russels weg doen:'( omdat een vriendin van haar vroeger ook een jack had, maar die is overleden..

Nu begon ze er 2 weken geleden over, en toen wilde mn broer en ik absoluut niet dat ze weggingen!! Mn ma zei dan dat de honden toch maar de hele dag alleen thuis zitten...

Sinds die 2 weken niet meer over gehad, maar net kwam mn ma weer naar me toe, en die vertelde dat ze gisteravond weer met die vriendin heeft gepraat. Nu denkt ze er serieus over om ze echt gewoon kado te geven gvd. Ze voert dus als reden aan dat die honden hele dag alleen thuis zitte.., maar ik denk dat die vriendin mn ma gewoon zit te manipuleren!! Ik was vandaag ookal om 12.00 uit.. en we hebben 2 honden genomen, juist vanwege het feit dat ze wat aan elkaar hebben als we er niet zijn..
Ik baal hier dus super van, en heb al gezegd dat ik bij mn pa ga wonen als ze die honden wegdoet...

wat is jullie mening hierover? Ik vind het iig zeeeer klote.. ik heb nog wel een paar foto's van ze, die upload ik wel binnekort.

geeft maar weer aan hoeveel ze om die beestjes geeft... waarom heeft ze ze dan uberhaupt genomen?

ze vind het zogenaamd dan ook erg moeilijk, maar ze zegt dan dat het beter voor ze is, omdat ze niet hele dag thuis zitte!? Ik bedoel, ik ben hooguit 13.20 uit school elke dag!! Bovendien laat ik ze 's ochtends en 's middags uit, soms ook 's avonds (we late ze maar 3x per dag uit...)

Ik heb dus 2 teckels, die zitten ongeveer vanaf 9.00 uur tot rond 15.00 uur in het hok. Wij laten ze ook 3x per dag uit! En binnenkort wordt het weer warmer kan je de mat naar buiten gooien (pas als de zon pas echt lekker schijnt). En mijn honden liggen toch te pitten als ze in het hok zitten. Maar gl met je moeder overhalen!

Beetje onzin reden, omdat haar vriendin ook een jack russel had en die ging dood moeten ze nu weg?

In dat geval kan je haar beter wegdoen, wat jouw vriendin had ook een moeder en die ging ook dood :rolleyes: ;).

Uhm mja, als die beestjes er zijn raak je aan ze gehecht en wil je ze niet weg doen....

LAAT HET OOK NIET TOE!!

DREIGEN!!

Of stuur die hondjes op je ma af :P

mhaw je moeder zegt dat het beter is voor jullie hondjes
maar die hondjes van jou zullen jullie ook wel geen missen
die voelen dat heus wel :'(

Last edited:
Jack Russels heerschen gewoon 8)
Wij hebben er ook een, en die is echt helemaal maf. Zit ie eerst gewoon, gaat ie staanen keihard rondjes rennen rond de tafel 8P

Originally posted by Red Bastard
Jack Russels heerschen gewoon 8)
Wij hebben er ook een, en die is echt helemaal maf. Zit ie eerst gewoon, gaat ie staanen keihard rondjes rennen rond de tafel 8P
tis ook maf als die beesten achter hun eigen staart aanrennen.8P

damn man, ik vind het zwaar klote voor je dat ze misschien het huis uit moeten.
Ik heb hier ook 2 honden thuis en ik hou meer van ze dan van me ouders en zo, zij het huis uit = ik het huis uit..
Ik ben zeer aan ze gehecht en jij ook zo te horen dus je moet het niet toelaten.

sterkte man

Ron Schulkes

volgens een onderzoek (ooit es gelezen) hecht je je sneller aan een hondje, dan aan een mens. En na loop van de jaren ben je echt diep in love met je hondje. Een mensje geeft je in loop van de jaren namelijk wel eens een preek, een mep, kwetst je etc. Een hond doet dat niet (mits goed opgevoed enzo). Oftewel, het verlies van een hond/kat/blabla etc. kan aangrijpender zijn dan het overleiden van een vriend die je 10 jaar kent.

Kan he....kan. Sommige mensje slaan hun diertjes, en geven er niks om. Maar degene die zich erug aan hun diertjuh hechten...

honden wegdoen zuigt zeer zwaar.Als mijn ouders onze honden zouden wegdoen zou k er alles aan doen om het tegen te houden.Maar goed, sterkte drmee verder.

je moet je ma gewoon onder druk zetten zo van :geef je nou zoveel om die hondjes ??
Paarden komen bij ons wel regelmatig de deur in en uit maar onze huisdieren katten en honden e.d. die komen echt niet weg :)

ik heb al gezegd dat ik dan bij mn pa ga wonen, mn broer is er ook fel op tegen, maar die heeft volgens mijn moeder er niets over te zeggen omdat hij ze (bijna) nooit uitlaat. :| .

Die honden MOETEN gewoon blijfen.. liever mn ma het huis uit dan barney en pebbles (zo heten ze..(en ja.. van de flintstones)).

Na ut weekend (ik ben nu bij mn pa), zal ik ff wat foto's uploaden!

zuigt best wel voor je.
Hebben hier 3 honden en wil ze allemaal nie kwijt, hebben ook nog 2 vogels, en die mogen van mij soms echt gewoon de deur uit gekicked worden, daar hecht je dus totaal niet aan, als je ze wilt aaien gaan ze bijten, en als je TV zit te kijken kun je niks meer horen omdat ze van die takke herrie maken

Back