honda x8rs

martijn2580

Well-Known Member
vraag
heb een honda x8rs
volgende onderdelen op gezet
polini 70cc
delorto 17.5 carb
polini 2g koppeling
polini vario
technigas next uitlaat

alleen rijd ie niet harder als 70 km per uur
had ik me laten vertellen dat ik de cdi moest vervangen
heb ik vervangen maar nu gaat hij nog steeds niet harder
nu hoor ik weer dat ik men vertanding moet vervangen
maar vraag me af is dat echt zo geen zin om weer 150 euro uit te geven
 
Advertisement - register to remove this

je zegt over je vertanding eerst vervangen en dan veranderen
als ze moet vervangen worden moet je dit doen
maar als ze nog goed is zou ik er niets aan veranderen
dat is toch voor de iets verdere tunning
mvg Cé
 
Wat voor een blok hangt eronder?
Mina horizontaal imitatie ofzoiets?

Anders zou je bijv. een gianelli shot of yasuni R eronder kunnen leggen, die zal het iig een stuk beter doen dan die next.
 
schijnt een hele korte vertanding onder te zitten waardoor de top niet zo hoog zou zijn wat voor type blok eronder zit weet ik niet moet ik ff nakijken
 
In een x8r zit idd een hele korte vertanding. Als je wat sneller wilt gaan, zul je deze toch echt moeten vervangen.

Ga anders eens naar een dealer/tuner die er verstand van heeft en laat je daar voor lichten. Een goede dealer/tuner had je namelijk meteen over die vertanding kunnen vertellen toen hij je die cdi verkocht.

X8r is overigens een honda en heeft dus ook een honda blok...
 
dank je wel maar zou een vertanding zo veel verschil maken met snelheid
weet nog dat ik puch zip had met de zelfde set up en die reed 110 op de teller denk ongeveer 95 echte kilometers waarom krijd ik men honda niet zo ver
 
Een vertanding merk je veel van ja..

Heb je toch ook met je fiets? In een lage versnelling gaat ie niet zo hard, als je dan een hogere versnelling pakt gaat ie harder;)
 
Wat een gelul altijd over de vertanding en CDI van Honda, met een orginele cilinder kan je met die vertanding nog wel de 90 halen.

Koop een andere uitlaat bijv. een Gianelli Reverse die past er zo onder, of met wel lichte aanpassingen een Yasuni R van Peugeot. Koop ook gelijk een Halfpoulie van Polini aangezien de diameter van die halfpoulie een stuk groter is dan je orginele.

En stel het zaakje af dan moet het een stuk harder gaan.
 
Back
Top