Honda x8rs wop geluid?

Eric honda x8rs

New Member
Hallo,

Ik heb een honda x8rs met 70cc malossi sport en 19 mm carb en een uitlaat van technigas. Als ik gas geef dan rijd ie tot 70km/h goed en als ik hem dan open trek gaat ie slechter rijden en krijg ik een soort 'wop' geluid.
Wie kan mij helpen met dit probleem tips zijn welkom? :)

Gr Eric
 
Advertisement - register to remove this

Hey eric welkom op t forum.

Kun je wat meer info geven.

Reed de scooter daarvoor wel goed of heb je m zo gekocht ?

Heeft ie recentelijk al een beurtje gehad ?

Luchtfilter en carb al gecheckt ?

Rijdt de scooter wel door naar top als je met gas speelt/ niet volgas geeft ?

Kleur van je bougie ?
 
Hey eric welkom op t forum.

Kun je wat meer info geven.

Reed de scooter daarvoor wel goed of heb je m zo gekocht ?

Heeft ie recentelijk al een beurtje gehad ?

Luchtfilter en carb al gecheckt ?

Rijdt de scooter wel door naar top als je met gas speelt/ niet volgas geeft ?

Kleur van je bougie ?

Dankje,
Ik heb laatst alles gereficeerd aan de scooter filter is vervangen en de sproeier is mooi koffie bruin. Ik kocht hem met 50cc en er zit nu 70cc malossi sport in en heb een nieuw spruitstuk van stage6 23mm. Als ik in 1 keer volgas ga dan krijg ik ook al dat 'wop' geluid.
Gr Eric
 
[QUOTE = "Brute-Force, bericht: 3500620, member: 65013"] Zit er een Power Filter op? van standaard filterbox, hoe groot is de sproeier? [/ QUOTE]

Powerfilter van malossi met regen kapje. En sproeier 95 delorto dun.
 
Ik zou een Set sproeiers gaan halen .... dan hoog beginnen , en afbouwen tot de juiste sproeier gevonden is .

Je rijd met Power Filter , dat geeft veel lucht , wat een grote sproeier vraagt voor juiste lucht / benzine verhouding .

Waarom rijd met een Power Filter op een laag toerige Cilinder ? is in mijn ogen overkill, en je brandstof verbruik word je ook niet vrolijk van .
 
Ik zou een Set sproeiers gaan halen .... dan hoog beginnen , en afbouwen tot de juiste sproeier gevonden is .

Je rijd met Power Filter , dat geeft veel lucht , wat een grote sproeier vraagt voor juiste lucht / benzine verhouding .

Waarom rijd met een Power Filter op een laag toerige Cilinder ? is in mijn ogen overkill, en je brandstof verbruik word je ook niet vrolijk van .
Er zit nu een sproeier 95 in en mn bougie is mooi koffie bruin is het dan niet beter om er niks aan te doen als ik kwa sproeier groter ga dan word ie dalijk zwart?
 
De kleur van de bougie is een richtlijn van afstelling , en geen garantie voor een perfecte afstelling ,.

Probeer eens je luchtfilter eens wat te knijpen , beetje aftapen met duckttape
 
Back
Top