Honda X8r + Sfx Race Onderdelen

Status
Not open for further replies.

x8rxracer

Well-Known Member
hallo,

ik verkoop de volgende onderdelen omdat ik nu egt toe ben aan een ernstig project en dus een runner blok onder mn x8r-x bouw en de honda onderdelen dus nix meer kunnen doen voor me. Voor jou waarsgijnlijk wel als je van een beetje snelheid en goed uiterlijk houd....

Kijk is wat ik heb liggen:( de spullen van mn snelle blok zijn natuurlijk los te koop en hoeft dus niet gelijk heel het blok!!)

2 blokken:

-1e: is helemaal standaard en mist alleen de ontsteking. Mag voor rond de 100 weg.

-2e: is verrot snel: athena 74cc(140 nieuw), 19mm van mina vert die ik pas heb gemaakt(75 nieuw), Malossi cdi(140 nieuw), technigas uitlaat (100 nieuw), malossi membraam, polini vario, malossi fly clutch koppeling, malossi kevlar v-snaar, polini eindoverbrenging(80 nieuw) en nog wat zooi. Je krijgt dit dan allemaal, plus de 2 carterhelfden, dus egt helemaal compleet! Dit blok heeft ongeveer 200 km gereden met deze setup. Je krijgt ook nog vanalles standaard erbij, zoals nog een carb, koppeling, 25 sproeiers ofzo, rode trekveertjes, polini goude en witte drukveer en ga zo maar door. Je ziet de nieuwprijzen dus je weet ook wel wat zon compleet blokje ongeveer zal kosten. Bieden dus maar!

Foto's spreken voor zich neem ik aan. Kheb meerdere fotos op aanvraag:
contikant.jpg

P1010158.jpg

Carbgeel.jpg


De onderdelen zijn ook los tekoop...

Kheb ook nog een koplampunit, std stuur met cockpit, stuurkappen, gele veer en nog heel veel rotzooi. Je mag heel de garage dus met honda spullen voor 75 hebben. Trouwens, als je iets nodig heb voor je honda, dan moet je maar ff een reactie geven in deze topic en dan heb ik ongetwijfeld iets voor je liggen!

Heb nog een betor fluor oranje gasveer incl ophoogblokje. Voor deze wil ik wel 55 en dan stuur ik hem op voor dit bedragje. Veer is zeker de moeite waard en fleurt je hele scoot op...( op foto lijkt hij rood, maar is heel erg fluor oranje :p)
carboranje.jpg

8terkantoranje.jpg



Bieden maar en je hebt het zo snel je wilt.....!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top