honda x8r-s

therobber

Well-Known Member
hai
ik heb vandaag met een maat de scooter van een andre maat onderhanden genomen
begrenzers eruit , power one racing uitlaat, polini vario,andre sproeier
blabla alles dus

maar dat ding wil niet boven de 65

volgensemij is die pokke scooter op z'n CDI begrenst. maar welk draadje moet ik doorknippen das de vraag weet iemand het

....
 
Advertisement - register to remove this

Als je nou neit meteen begint over pokke scooter word je mischien serieus geholpen joh.
Er is geen draadje door te knippen, je doet blijkbaar iets heel fout want moet zeker harder kunnen.
 
erm........toen ik std onbegrenst reed, reed ik ook 65km/h. Op een lange rechte weg haalde ik de 70km/h wel, mits ik een windje mee had. Met NR-X haalde ik de 75km/h.
En ga nou niet met die CDI enzo klooien, want dat kost alleen maar geld.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Malossi MHR-replica, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Polini secundaire vertanding 15/49, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
65km/h op de teller? ik haal met mn originele uitlaat en polini vario 70 wind tegen en 80 wind mee (op de teller dan). en aangezien je een andere uitlaat hebt zou je dus wel 85 of harder moeten kunnen.

en volgens mij is die cdi niet begrenst, of je hebt er geen last van. en draden doorknippen zou ik al helemaal niet doen.

oja, ik zou niet je originele v-snaar met die polini vario laten zitten. volgens mij is die dus te breed daarvoor. bij mij was heel de snaar versnippert.
 
Back
Top