This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Honda X8R-S

Status
Not open for further replies.

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
ik bied dit voor een vriend aan!

Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn compleet vernieuwde scooter aan.
Het begon vorig jaar toen ik hem kocht, en van plan was hem mooi te maken.
Nu ik eenmaal zo ver ben gekomen, heb ik een auto gekocht en is mijn scooter dus overbodig.

Type: Honda X8R-S
Bouwjaar: 1998
Kilometerstand: 20.000

Wat ik er aan heb vernieuwd:
Kappen laten spuiten, nieuwe vering, velgen wit laten coaten, diverse kleine onderdelen vervangen (oa. kilometerdraad, bougie etc), nieuwe uitlaat (Leovinci ZX), nieuwe standaard, nieuwe buddyseat dekje, nieuwe olietank, cartercap zwart gespoten & vleugeltje zwart gespoten.

Je kunt dus wel zeggen dat er aardig wat geld in zit. Hij start altijd zonder problemen (zowel kick als electrische start), ook in de winter. Heb hem toen samen met mijn vader helemaal uit elkaar gehaald (ook de motor), dus alles is goed schoon en zit goed vast. Loopt stationair helemaal prima, en rijd zonder problemen. Het enige minpuntje aan de scooter is dat hij een beetje kapschade heeft, en er een klein stukje kap ontbreekt aan de rechter voorkant.

Ik was ook nog van plan om mijn remklauwen te gaan verven, maar dit is er niet meer van gekomen. Vandaar dat je dat setje erbij krijgt, en een dik ketting slot. Zodat je deze in ieder geval niet meer hoeft te kopen!

Richtprijs: ± €800,-

Met vriendelijke groet,
Steven Oosterbeek
sr.oosterbeek@gmail.com
• 06 40375780










Marktplaats advertentie:
http://www.marktplaats.nl/index.php...2256-mooie-honda-x8r-s-aangeboden.html?xref=1
 
Status
Not open for further replies.