Piojjo Banned 21 April 2003 #1 Vraagje namens een vriend van me.. De cdi bij een honda x8r is die te ontgrenzen of moet je een hele nieuwe kopen?
Vraagje namens een vriend van me.. De cdi bij een honda x8r is die te ontgrenzen of moet je een hele nieuwe kopen?
Yansuni Fiets Member 21 April 2003 #2 nieuwe kopen.. en die zijn duur .... [edit] maat van mij is al lang naar iets anders op zoek.. want zo'n cdi begrenst veel [/edit] Upvote 0 Downvote
nieuwe kopen.. en die zijn duur .... [edit] maat van mij is al lang naar iets anders op zoek.. want zo'n cdi begrenst veel [/edit]
Hilly ik ben KK TOF 21 April 2003 #3 gebruik de search eens man... volgens mij kan je em ontgrensen maar dat scheelt dan 500 toeren ofzo. koop beter een malossi Upvote 0 Downvote
gebruik de search eens man... volgens mij kan je em ontgrensen maar dat scheelt dan 500 toeren ofzo. koop beter een malossi
Piojjo Banned 21 April 2003 #4 sorry kon niets vinden in de search voor hem... anyway bedankt! Upvote 0 Downvote
Joost@X8RS Honda Team 21 April 2003 #6 Originally posted by Yansuni nieuwe kopen.. en die zijn duur .... [edit] maat van mij is al lang naar iets anders op zoek.. want zo'n cdi begrenst veel [/edit] Click to expand... Hoe ver wil hij nog zoeken dan ? Ik heb in mijn honda een peugeot Buxy ontsteking gemonteerd en dat werkt wel leuk 8) koste in totaal 35 euro dus minder dan een nieuwe honda cdi Upvote 0 Downvote
Originally posted by Yansuni nieuwe kopen.. en die zijn duur .... [edit] maat van mij is al lang naar iets anders op zoek.. want zo'n cdi begrenst veel [/edit] Click to expand... Hoe ver wil hij nog zoeken dan ? Ik heb in mijn honda een peugeot Buxy ontsteking gemonteerd en dat werkt wel leuk 8) koste in totaal 35 euro dus minder dan een nieuwe honda cdi