Honda wallaroo

Massacre

ThatOneBlack
Leden

Eergistere was mijm varioplaat losgetrilt, probleem snel gevonden en vast gezet.
Toen ik hem uit de kelder haalde, was het 3x kicken en sloeg aan, 1,5km verder ff gestopt bij de bank. Daarna moest ik zeker 20x kicken eer dat die terug aansloeg.
Heleaas na een lange rit van ongeveer 15km, was ik weer gestopt en een uur later probeerde ik weer te starten maar naar 40x kicken lukte niks.

Ik dacht aan het geluid te horen dat het weer de varioplaat was die was losgekomen maar dat is niet het probleem.

Iemand een idee wat gebreurd kan zijn?

Ruik de benzine, probeert aan de slaan, maar dat doet die niet.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Leden

Eergistere was mijm varioplaat losgetrilt, probleem snel gevonden en vast gezet.
Toen ik hem uit de kelder haalde, was het 3x kicken en sloeg aan, 1,5km verder ff gestopt bij de bank. Daarna moest ik zeker 20x kicken eer dat die terug aansloeg.
Heleaas na een lange rit van ongeveer 15km, was ik weer gestopt en een uur later probeerde ik weer te starten maar naar 40x kicken lukte niks.

Ik dacht aan het geluid te horen dat het weer de varioplaat was die was losgekomen maar dat is niet het probleem.

Iemand een idee wat gebreurd kan zijn?

Ruik de benzine, probeert aan de slaan, maar dat doet die niet.

weet je waar het geluid vandaan komt en als je benzine ruikt zou ik effe naar je bougie kijken kijken of die nog vonkt
 
Vandaag even gekeken. Bougi was vrij vettig en zat er aardig los in.. Ineens gekeken of hij vonkte, dat deed die ook. Ook heb ik de uitlaat er eens afgehaald om te zien of die niet gewoon dicht zat. Dat is ook niet.

Bougi vastgezet en nogmaals proberen.. Zonder succes.

Ik denk dat er wat mis is met mijn kickstartmechanisme.
Maar toch als ik het rondsel(ding dat aangrijpt op varioplaat) vast hou, kick, draaid de halve maan netjes mee, ook omdat de carterkap 2 deling is, kan ik zien dat de v-snaar mee draaid.
 
was dat het probleem kop pakking lek en je moet niet naar je v snaar kijken dat heeft niks te maken met of je brommer start of niet dan moet je je bougie eruit halen en kijken of hij nog compresie maakt en is de kleur van de bougie vonk mooi blauw? zo niet zou ik effe nieuwe halen kost maar een paar euro.
 
Back
Top