Honda Vision NE50 std, kan niet harder dan 40

Moonwalker

Well-Known Member
Hoi,

Mijn Honda Vison is met het optrekken redelijk snel tot de 30 km/u. Daarna heeft hij wat tijd nodig om tot de 40 te komen (dat is de top, als ik massel heb haald hij net aan de 45, maar dan moet er geen zuchtje wind staan, dan stort hij in naar de 30/35).

Wie weet wat het maximale snelheid is van een std. HV ?

Volgens de bromfietsenhoer is hij standaard begrenst, klopt dat ? zo ja, waar zit dat kelere ding. En welke type bougies moet ik eigenlijk gebruiken, velgens mij hebben ze me de verkeerde in mijn maag......
 
Advertisement - register to remove this

Bougie NGK 7 zal wel voldoen.. Honda Vision's gaan nou eenmaal niet zo hard, maar deze gaat wel heel sloom.. ik denk dat het best wel eens aan je cilinder zou kunnen liggen, je zuiger kan versleten zijn of je zuigerveren, want doorgaans zijn die Visions niet de nieuwste meer en hebben ze al aardig wat km's gelopen.

Doet je teller het nog, en zo ja wat is de km. stand? Om de 5.000 km is het zeker verstandig om zuigerveren (liefst zuiger ook) te vervangen bij een standaard cilinder. (Betekent niet dat er geen scooters zijn die met 20.000km op de klok nog perfect lopen.. zo een had ik er ook, maarja ik heb zo'n vermoeden dat die Vision zeker wel over de 10.000km zit.)
 
Back
Top