Honda vision AF21 25/h opvoeren lastig geval

Status
Not open for further replies.

c110

Well-Known Member
Hallo
Bij aankoop 2dehands vision af21 25km/h model reed die 30 ongeveer standaard
Ik dacht het gevonden te hebben na de varioplaat te verwijderen maar helaas max 35 daarna..
Dan stuk(rondel) uit spruitstuk getrokken die de uitlaatgas beperkt maar ook geen oplossing rijd nog altijd 35.
Compressie is goed en start goed verder.
CDI ziet er niet afstelmodel uit want is het klein model blok cdi..
Uitlaat moet ik nog controleren of die vernauwd is aan de cylinder...
Wat kan men doen om die sneller te krijgen ?
Streefdoel is 50km/h
 
Advertisement - register to remove this

Hallo
Bij aankoop 2dehands vision af21 25km/h model reed die 30 ongeveer standaard
Ik dacht het gevonden te hebben na de varioplaat te verwijderen maar helaas max 35 daarna..
Dan stuk(rondel) uit spruitstuk getrokken die de uitlaatgas beperkt maar ook geen oplossing rijd nog altijd 35.
Compressie is goed en start goed verder.
CDI ziet er niet afstelmodel uit want is het klein model blok cdi..
Uitlaat moet ik nog controleren of die vernauwd is aan de cylinder...
Wat kan men doen om die sneller te krijgen ?
Streefdoel is 50km/h
prop uit de uitlaat? overbrenging afstellen? (vario trekveren rolletjes etc)
 
Denk dat het meerdermaals al gezegd is, dit forum doet helaas niks aan opvoeren van snorscooters.

Er is in Nederland een duidelijke grens gesteld, of een 25km/u of 45km/u kan kiezen. Er is overduidelijk erg groot vraag na het opvoeren van het 25km model en ook in de media komt deze groep erg slecht naar voren. Als je harder dan 25km/u wilde gaan had je dit van te voren al mee moeten nemen in de beslissing om een bromscooter te kopen.. Je hebt ten eerste helemaal geen helm op en je gaat daarnaast ook nog snelheden proberen te halen van een brom model of zelf daar nog voorbij.. Wij gaan dit soort acties niet aanmoedigen en zeker niet helpen..

Bij deze is de discussie dan ook gesloten

/close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top