Honda sh50 afstellen 1987

Scoopygang

New Member
Hi ik heb pas nieuwe zuiger +veren gemonteerd cylinder had geen diepe krassen en allemaal nieuwe pakkingen. std luchtfilter was harstikke oud heb deze vervangen met een powerfilter die ik 90% heb afgetaped verder zit er 82 sproeier in hij rijdt net 47km/h vario ring eruit ik heb gemerkt dat de lucht afstel schroef geen effect heeft als ik vol gas rij voor een tiid dan slaat hij af en moet ik gas los laten anders schiet de uitlaat als ik lagere snelheiden rij dan heeft hij dit probleem niet. Er zit verder ook nieuwe bougi dop en draad nieuwe cdi box nieuwe carbeurateur schoon schoon. Is dit mischien teveel benzine?
 
Advertisement - register to remove this

Haal eerst die powerfilter er gewoon helemaal af. Het heeft geen zin op een standaard setup en het zorgt ervoor dat als je niet genoeg ervaring hebt van brommers je het gewoon heel lastig afgesteld krijgt.
 
Als ie afslaat na een tijd volgas te hebben gereden heb je waarschijnlijk een warmloper gehad .en zomaar een zuiger met nieuwe veren zetten zonder de ronding van de cilinder te meten is bij veel kilometers ook af te raden .de veer zal dan niet goed afsluiten en dan heb je compressie verlies met als gevolg geen kracht meer
 
Back
Top