honda sfx repsol edition

Status
Not open for further replies.

asfaltmaffia

Veni, vidi, vagina..
aangezien mijn citta ook door een ongelukkie wat schade opliep en ik al zat te denken over een bromscooter maak meer km de laatste tyd
kwam dit mooi uit verkocht de citta en voor het geld van de citta zat ik effe te zoeken voor wat anders met helm
en kwam de honda tegen op marktplaats
en aangezien deze mensen met hun domheid er by hadden gezet dat ze minimaal 300 wouden hebben ervoor
heb ik ze maar gebeld en afspraak gemaakt
ik verwachte er niet veel van want ja 300 is niet veel
maar toch ik bekeek hem en het bleek dat ie maar 1 diepe kras had en een paar lichte plekkies
dus byna in nieuwstaat dat voor 10 jaar oud
hy heeft maar 10000 gedraaid en alles erby
ff opsomming : helm broek handschoenen slot gereedschap en instruktieboekje en aankoopsbewijs en schouwingsformulier volle tank benzine en olie zaten by de prys in begrepen
dus niet nagedacht en gewoon gekocht
by aanschaf
DSC00375.jpg

DSC00377.jpg

DSC00380.jpg

DSC00381.jpg

DSC00378.jpg

klokje is al verwydert:haha: 8)7
maar wil hem naar eigen smaak hebben dus mijn sfx gaat maar in de verbouwing
hier by dus de eerste veranderingen al aan de sfx
kwam er achter dat ik weinig feeling met het wegdek had
dit kwam door de kenda k329 in de maat 90/90/10 deze was heel onvoorspelbaar op vochtig wegdek
voor zat een pirrelli p26 in de maat 100/80/10
deze was wel goed
maar met dit weer wil het gewoon goed hebben dus kwam er voor en achter nieuwe banden
deze kon ik met korting krygen
heb nu michelins vm1000 gemonteerd in de maat 100/90/10 heb nu een super wegligging
DSC00392.jpg

ook nog ff gekeken voor een ander klokkie dan zo,n dashboard geval das dus deze geworden eentje met klok en temperatuur heel handig met de lange afstanden hy is verlicht
DSC00385.jpg

had ook wat schade aan de kap van de luchtkoeling daar heb ik dus deze over heen geplaatst
DSC00389.jpg

DSC00390.jpg

ook nog maar de handvaten vervangen
DSC00387.jpg

DSC00388.jpg

DSC00393.jpg

en ff een xenonpit gemonteerd deze is witter dan de gewone maar wel meer licht
010116FD12353_hi.jpg
 
Advertisement - register to remove this

en ff met achterlicht bezig geweest midden afgeplakt van binnen en booskijkers gemaakt
lijkt nie helemaal mooi op foto mar in het echt wel
DSC00397.jpg

DSC00399.jpg

en van de zomer worden de velgen misch oranje gespoten de velgen zijn nog wel redelijk maar her en der bladert het al een beetje
 
uitlaatje word binnen kort vervangen de andere word wat minder en preventief vervangen en opgeknapt en op zolder neer gelegd
is nu een technygas next r onderweg
nextR.jpg

En vandaag de stickerset binnen gekregen is eigenlijk voor een minibike maar dacht dit is wel netjes op de mijne en na wat denk en plakwerk was dit het resultaat
vind het zelf best wel netjes geworden
niet te groot en te druk en alles past byna 100% by mekaar
hier de foto,s
DSC00412.jpg

DSC00413.jpg

DSC00415.jpg

DSC00416.jpg

DSC00417.jpg

DSC00419.jpg

en nog ff de oude citta die ik dus praktisch gelijk om heb gedaan met deze sfx
DSC00324.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top