Die autisa cilinder is std echt enorm traag, std MBX80 kan het praktisch bijhouden.
En afwerking + wand zijn echt idioot slecht.
Wat me nog wel eens een interessante cilinder lijkt is de 74cc Gilardoni, met W-poort.
Maar die is ook bijna niet te vinden (al had twins dr een tijd terug 1 liggen, zei ralf iig)
std MBX80 cilinder moet je de vertex zuiger van een 55mm eurocilindro/athena in duwen, zuigertje is een 50 euro dacht ik.
Niet tunen na het opboren en dan rijden kun je ook mee lachen trouwens, ding had bij mij topvermogen @ 6K en na 8K was ie morsdood
Oude NSR van mij liep nog vrij aardig, met een bepaalde passagier achterop
P), liep vanaf de 60km/u vrij hard weg vanaf een MB8 (was iets sneller dan std) met alleen de bestuurder van 60kg.
En daarna lekker met 110 over de dijk tussen zeewolde en harderwijk, joy joy...
En ding was ook aardig sneller dan een MTX-R met een 93 malossi (en aangepaste kop, gianelli uitlaat en nog wel wat spul).
Waren wel wat 70cc AM6jes die sneller waren, maar die konden dan weer niet met 4000rpm cruisen.
Ding draaide ik dacht net 8000rpm bij 90km/u.
Zat alleen ergens iets niet helemaal lekker, want het ding draaide ook niet meer dan 10000rpm, had ie er meer gedraaid, dan had het ding ws een ruim hoger vermogen gehad.
Verdenk de uitlaat en ontsteking dr van.