honda mb uitlaatjes

SR-Erwin

«DHTT» member
omdat het in dit nieuwe forum toch nog niet gevraagd is... post ff je ervaringen met uitlaten voor de honda mb serie, want ik ben namelijk van plan een nieuwe te kopen maar er is maar weinig info over mb spullen. Dan brand ik maar even los:

ik heb op dit moment een bullet uitlaat draaiend op een snelle gietijzeren 70 cc. ik ben er niet echt over te spreken. de powerband is echt veels te hoog (bij meerdere gehoord). Ik moet hem helemaal tot zijn uiterste laten toeren in ze 3e versnelling, wil ik hem in ze 4 met tussengas in de powerband krijgen. het geluid is echt hard en toch ook wel een beetje schel. voor de prijs hoef je deze pijp niet te laten. Verder erg jammer dat ik mijn rechter passagiers-voetensteun niet meer kan uitklappen...
 
Advertisement - register to remove this

een vriend van me heeft een mb maar dan met 110 cc, op het moment heeft hij daarop een proma uitlaat die het wel leuk doet. we hebben er al verschillende getest waaronder ook de homoet waarvan wij veel meer hadden verwacht. misschien een ideetje om ook eens een proma te proberen, bedoel deze kosten ook niet echt heel veel geld. iemand misschien meer ideeen?
 
Ik heb ook een bullet liggen. Maar die heeft nog geen 25 km onder mijn brommer gehangen. Kutpijp, veel te smalle powerband.

Verder heb ik lang rondgereden met homoet 50 op een gewone 50 cc is dit de beste pijp. (geen laagtoerige zooi als eurokit en std cilinder meegerekend en ook geen getunede cilinder van sobw oid meegerekend).

Ik ben gewoon homoet fan en zou voor een homoet 70 gaan.

Een 24 mm op een std 70 cc cilinder is naar mijn mening zinloos. Omdat de cilinder het niet trekt en omdat je gekke dingen moet gaan doen met je membraan. Daarnaast heb je waarschijnlijk een 4 bak en is vermogen onderin ook belangrijk.

Zo geweldig is 100 met een yasuni pijp en 24 mm niet niet. Dat is ook wel te halen met een een homoet.
 
tnx hier heb ik wat aan!

die homoet die je aanraadde is dat die rechte of bedoel je die onderlangs? heeft er ook iemand met proma gereden?
 
Back
Top