Metal
Pr0ud Hardr0ck Member
Bij een nieuwe zuiger moet je ongeveer 250 km inrijden toch? en dan langzaam opbouwen en niet te lang en hetzelfde toerental achter elkaar rijden? Ik heb hem net even opengegooid en hij rijdt erg goed, alleen nog niet optimaal.
Maar ik kan natuurlijk ook niet verwachten dat met een andere zuiger en veren gelijk alle problemen weg zijn, de lagers uit het blok klinken nog steed slecht, en dat was ook wel te verwachten. Ook moet de brommer due op nieuw afgesteld worden, maar ik heb hem nu wat meer luchtgegeven en hij rijdt toch al best goed. Veel beter als eerst, hij trekt nu hard op tussen de 7.000 en 9.000 tpm, daar onder trekt hij ook nog best oke, daarboven heb ik nog niet geprobeerd, mede vanwege de zuigers en de lagers..
Maar ik kan natuurlijk ook niet verwachten dat met een andere zuiger en veren gelijk alle problemen weg zijn, de lagers uit het blok klinken nog steed slecht, en dat was ook wel te verwachten. Ook moet de brommer due op nieuw afgesteld worden, maar ik heb hem nu wat meer luchtgegeven en hij rijdt toch al best goed. Veel beter als eerst, hij trekt nu hard op tussen de 7.000 en 9.000 tpm, daar onder trekt hij ook nog best oke, daarboven heb ik nog niet geprobeerd, mede vanwege de zuigers en de lagers..