G girl22 - 13 May 2002 #1 nouja, veel heb ik niet te melden verder.... ik heb ook een scootertje en wil er wel wat meer over leren en eraan knutselen....
nouja, veel heb ik niet te melden verder.... ik heb ook een scootertje en wil er wel wat meer over leren en eraan knutselen....
Marco_v_W hoi 13 May 2002 #2 welkom, maar dit soort topics kun je beter niet maken :W Upvote 0 Downvote
//\\//\\@$t€® Ik ben altijd GEIL!! 13 May 2002 #3 Ja pas op voor vrouw geilende pubers Upvote 0 Downvote
Fabiano Ralf Fanclub 13 May 2002 #6 Originally posted by girl22 nouja, veel heb ik niet te melden verder.... ik heb ook een scootertje en wil er wel wat meer over leren en eraan knutselen.... Click to expand... hoi nouja, veel heb ik niet te melden verder... Ik zou wel wat meer over je willen leren en aan je knutselen 8P Upvote 0 Downvote
Originally posted by girl22 nouja, veel heb ik niet te melden verder.... ik heb ook een scootertje en wil er wel wat meer over leren en eraan knutselen.... Click to expand... hoi nouja, veel heb ik niet te melden verder... Ik zou wel wat meer over je willen leren en aan je knutselen 8P