Hoezo loopt mijn 80cc 4t 3v is zo langzaam :)

Douwe22

New Member
Hoi allemaal, me setup
Mallosi 80 cc cilinder

Malllosi 80cc ecu

+- begrenzer ecu

Polini vertanding

Mallosi torq driver

Mallosi vario (6.5) gram rollen

Mallosi v snaar

Mallosi koppelinghuis

Akrapovic uitlaat

Deze loopt 77 op sip teller maar deze moet toch sneller gaan als ik hoor dat sommige tegen de 100 gaan en wat ik met men eigen ogen heb gezien. Misschien andere sproeier of trekveren ? Iemand een idee dat mijn ook naar de 100 gaat? Filmpje van optrekken zit erbijFilmpje 80cc
 
Advertisement - register to remove this

Hoi allemaal, me setup
Mallosi 80 cc cilinder

Malllosi 80cc ecu

+- begrenzer ecu

Polini vertanding

Mallosi torq driver

Mallosi vario (6.5) gram rollen

Mallosi v snaar

Mallosi koppelinghuis

Akrapovic uitlaat

Deze loopt 77 op sip teller maar deze moet toch sneller gaan als ik hoor dat sommige tegen de 100 gaan en wat ik met men eigen ogen heb gezien. Misschien andere sproeier of trekveren ? Iemand een idee dat mijn ook naar de 100 gaat? Filmpje van optrekken zit erbijFilmpje 80cc
Injectie heeft geen sproeier. Ik kan je filmpje niet openen. Sip teller klopt voor geen malle moer dus zou even GPS checken. Nogmaals probeer een originele vsnaar en kijk wat ie dan doet. Misschien kan je ook de normale uitlaat proberen. Je hoort met deze setup inderdaad wel rond de 90 moeten halen. Wat is de verhouding van je polini vertanding? Kijk of die bergaf ook niet harder gaat, dan zit je dus aan t einde van je vertanding en kan die niet harder.
 
100 kmpu op een 80cc 4-takt lijkt me een beetje overdreven.
Mijn Kymco Like 125cc carb.-versie liep op het klokje, op z'n aller max, 105 kmpu wat ongeveer overeen kwam met 90 a 95 kmpu GPS.
Dus 80~85 kmpu GPS lijkt me voor die 80CC wel netjes
 
Last edited:
Injectie heeft geen sproeier. Ik kan je filmpje niet openen. Sip teller klopt voor geen malle moer dus zou even GPS checken. Nogmaals probeer een originele vsnaar en kijk wat ie dan doet. Misschien kan je ook de normale uitlaat proberen. Je hoort met deze setup inderdaad wel rond de 90 moeten halen. Wat is de verhouding van je polini vertanding? Kijk of die bergaf ook niet harder gaat, dan zit je dus aan t einde van je vertanding en kan die niet harder.
Video werkt nu ik zal kijken met de vertanding en vsnaar
 
Back
Top